خبرگزاری کار ایران

رئیس صندوق بین المللی پول:

رشد اقتصاد جهانی در سال ۲۰۱۵ باید شتاب بگیرد

کد خبر : ۱۸۳۴۷۷

: تاثیر سیاست های تطبیقی بانک های مرکزی بر تقاضا محدودیت های خودش را داشته است و کشورها نیز تا زمانی که بدهی های آنها قابل تحمل باشد، باید به خصوص از طریق سرمایه گذاری در زیرساخت ها، آموزش و بهداشت به رشد اقتصادی کمک کنند.

رئیس صندوق بین المللی پول گفت فعالیت اقتصاد جهانی پس از شروع کم رمق ابتدای سال ۲۰۱۴، باید در سال ۲۰۱۵ شتاب بگیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رویترز، کریسیتن لاگارد، رئیس صندوق بین المللی پول گفت، فعالیت اقتصاد جهانی پس از شروع کم رمق ابتدای سال ۲۰۱۴، باید در سال ۲۰۱۵ شتاب بگیرد. وی افزود، صندوق بین المللی پول کاهش رشد شدیدی را در اقتصاد چین مشاهده نکرده است.
لاگارد در ادامه گفت: تاثیر سیاست های تطبیقی بانک های مرکزی بر تقاضا محدودیت های خودش را داشته است و کشورها نیز تا زمانی که بدهی های آنها قابل تحمل باشد، باید به خصوص از طریق سرمایه گذاری در زیرساخت ها، آموزش و بهداشت به رشد اقتصادی کمک کنند.
رئیس صندوق بین المللی پول اضافه کرد، ارزیابی جدید این نهاد بین المللی در مورد چشم انداز اقتصاد جهانی، که انتظار می رود اواخر این ماه منتشر شود، اندکی نسبت به پیش بینی های منتشر شده در ماه آوریل، متفاوت خواهد بود.
لاگارد، رشد اقتصادی چین در سال جاری میلادی را بین ۷ تا ۷.۵ درصد ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز