خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رییس جمهوری خبر داد؛

اعلام آمادگی ۶۰ شرکت برای سرمایه گذاری در لرستان

کد خبر : ۱۷۸۲۵۵

مقرر شد تا پس از سفر رییس جمهوری و هیات دولت به لرستان، دبیرخانه دایمی در این استان با مشارکت معاونت برنامه ریزی استانداری لرستان ایجاد شود تا پیگیری لازم را برای جذب و حمایت سرمایه گذاران انجام دهد.

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: ۶۰ واحد و شرکت تولیدی و توسعه ای در کشور برای سرمایه گذاری در استان لرستان اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری در جلسه توسعه سرمایه گذاران لرستان که با حضور رییس جمهوری در خرم آباد برگزار شد افزود: با توجه به نگاه مشارکت جویانه دولت تدبیر و امید، جلسات زیادی برای مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی انجام شده، که نتایج مطلوبی را در پی داشته است.

وی اظهارکرد: دراین جلسات راهکارهای به ظرفیت رساندن عملی توان مندی ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: این امکان را پیدا کرده ایم تا با استفاده از فعالیت های شرکت های توسعه ای متعلق به دولت، نهادهای عمومی غیر دولتی، شرکت های غیر دولتی و به خدمت گرفتن فعالیت های نظام بانکی در تامین سرمایه در گردش واحدهای تولید، تحولی در زمینه سرمایه گذاری در مناطق مختلف ایجاد کنیم.

شریعتمداری افزود: در این راستا این ۶۰ واحد و شرکت تولیدی و توسعه ای متعهدشده اند، در واحدهای مختلف در لرستان، سرمایه گذاری مناسبی را انجام دهند.

وی اضافه کرد: مقرر شد تا پس از سفر رییس جمهوری و هیات دولت به لرستان، دبیرخانه دایمی در این استان با مشارکت معاونت برنامه ریزی استانداری لرستان ایجاد شود تا پیگیری لازم را برای جذب و حمایت سرمایه گذاران انجام دهد.

در ادامه این جلسه چند تن از سرمایه گذاران بخش های غیر دولتی داخلی و خارجی نسبت به سرمایه گذاری در این لرستان اعلام آمادگی کردند.

هیات دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، درقالب پنجمین سفر استانی، میهمان لرستانی هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز