خبرگزاری کار ایران

تام گست در گفت و گو با ایلنا:

محدودیت های بازار اروپا، انگلیس را به سمت کشورهای اسلامی سوق داده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۲۸

عضو انگلیسی شرکت کننده در اجلاس سرمایه گذاری اسلامی در ایران گفت: با توجه به محدودیت های اقتصادی که در اروپا وکشورهای غربی وجود دارد انگلیس کشورهای اسلامی را منشا خوبی برای سرمایه گذاری و سود آوری می داند.

عضو انگلیسی شرکت کننده در اجلاس سرمایه گذاری اسلامی در ایران گفت: به دلیل در حال رشد بودن بازار سرمایه این کشورها انگلیس اصرار برای شرکت در این بازارهای درحال رشد دارد.

تام گست در گفت و گو با ایلنا با بیان این مطلب که برگزاری چنین اجلاس هایی می تواند موجب جهانی شدن بورس ایران شود اظهار داشت: شرکت ما در روند سرمایه گذاری و راحتتر انجام شدن معاملات با کشورهای اسلامی همکاری می کند.

وی در خصوص جذابیت بازار سرمایه ایران نسبت به دیگر کشورهای خارجی گفت: با توجه به تمام محدودیت ها و تحریمهایی که در چند سال اخیر ایران با آن روبرو بوده است موقعیت بسیار زیادی برای سرمایه گذاری و سودآوری دارد که با همکاری های همه کشورها می تواند در این حوزه موفق شود.

گست دلیل ورود کشورهای غربی به خصوص لندن را به مالیه‌ی اسلامی جذابیت سود آوری این کشورها اعلام کردو افزود: انگلیس نقش زیادی در سرمایه گذاری کشورهای اسلامی دارد همچنین به دلیل محدودیتهای اقتصادی در اروپا وکشورهای غربی، کشورهای اسلامی را منشا خوبی برای رشد اقتصادی و سرمایه گذاری می داند.

وی افزود: به دلیل در حال رشد بودن بازار سرمایه این کشورها انگلیس اصرار برای شرکت در این بازارهای درحال رشد دارد.

گست در پاسخ به این سوال که نمره بازار سرمایه ایران را در مقایسه با کشورهای خاورمیانه از صفر تاده چند می دهید گفت: باتوجه به اینکه بازار بورس ایران دارای زیرساختهای قوی است نمره ۷ تا ۸ برای آن قابل قبول است.

این عضو انگلیسی شرکت کننده در اجلاس سرمایه گذاری اسلامی در ایران افزود: تعهدی که در کشورهای اسلامی وجود دارد برای غربی ها جذاب و جالب است که در آنها اشتیاق برای الگو برداری از چنین مولفه ای وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز