خبرگزاری کار ایران

با مساعدت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

طرح‌های تولید و ساخت انواع مجموعه‌ها در سایپای آذربایجان آغاز می‌شود

کد خبر : ۱۶۸۷۲۸

ایلنا: رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس با بیان اینکه شاهد رشد و پویایی در صنعت سایپای آذربایجان خواهیم بود، گفت: طرح‌های متعددی برای رشد تولید و ساخت انواع مجموعه‌ها به زودی در استان آذربایجان‌شرقی در شرکت سایپای آذربایجان آغاز می‌شود.

رضا رحمانی صبح امروز در حاشیه بازدید از خطوط تولید سایپای آذربایجان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شکوفایی و بالندگی اقتصادی قطب صنعتی شمال غرب همه مدیون ایده و تفکر دینی و ولایی است.

به گزارش ایلنا؛ وی با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، از ابتکارات و تلاش‌های مدیریت جدید سایپای آذربایجان ابراز خشنودی کرد و افزود: مدیریت جهادگونه مهندس رضوانی و همت بالای کارکنان این شرکت ان‌شاالله سبب رشد و ارتقاء شرکت سایپا آذربایجان می‌شود.

وی اضافه کرد: توسعه بیش از پیش این شرکت از اهداف اصلی ما بوده و در آینده تعداد کارکنان و میزان تولیدات رشد قابل توجهی خواهد داشت.

رحمانی ضمن اعلام حمایت از صنعت استان به ویژه سایپا آذربایجان در جریان مشکلات و مسائل این شرکت قرار گرفت و عنوان کرد، کنار گذاشتن برخی قوانین زاید و بازدارنده از سر راه تولید و اقتصاد پویا وظیفه‌ای سنگین و مهم بر دوش ما بوده و تمام سعی و تلاش خود را برای حمایت از سایپای آذربایجان خواهیم کرد تا آینده‌ای روشن برای این شرکت در استان آذربایجان‌شرقی انجام شود.

رحمانی با بیان اینکه با نظر مساعدت مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا شاهد رشد و پویایی در صنعت سایپای آذربایجان خواهیم بود، افزود: طرح‌های متعددی برای رشد تولید و ساخت انواع مجموعه‌ها به زودی در استان آذربایجان‌شرقی در شرکت سایپا آذربایجان آغاز می‌شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود زنجیره خودروسازی شامل قطعه‌سازی، ریخته‌گری، موتورسازی، گیربکس و غیره در آذربایجان‌شرقی در کنار مزیت‌هایی مانند مناطق ویژه اقتصادی و آزاد ظرفیت مضاعفی برای خودروسازان و حضور فعال در این استان فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: آذربایجان شرقی به دلیل جغرافیایی می‌تواند به عنوان پایگاهی برای صادرات محصولات خودروسازان به شمار رود، همچنین دسترسی به بازارهای فروش و نیز توان تجاری آذربایجان شرقی از مزایای دیگر این استان برای صادرات محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: در کنار تمام ظرفیت‌های فنی و تجاری موجود در آذربایجان شرقی برای خودروسازی، وجود نیروی انسانی متخصص و کارآمد نیز می‌تواند برای خودروسازان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید صنعت پیشقراول توسعه کشور باشد، گفت: باید منویات معظم‌له در رأس برنامه‌ریزی‌های اجرایی قرار گرفته و سیاست‌های کلان اقتصادی کشور بر این اساس طرح‌ریزی شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان صنعت محور توسعه قلمداد شده و با حمایت از آن زیرساخت‌های تولید و اشتغال در جامعه توسعه می‌یابد، اضافه کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های داخلی کشور در این زمینه بسیار چشمگیر بوده و گام‌های اصلی در این راه برداشته شده است.

تولید سیلندر با استاندارد یورو ۴ در سایپای آذربایجان

رضا رضوانی مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی به تولید سیلندر با استاندارد یورو چهار که افتخاری بزرگ برای شرکت سایپا آذربایجان محسوب می‌شود اشاره کرد و افزود: نیروهای توانمند و مخلص سایپای آذربایجان با غیرت تمام و عزم راسخ و تلاش شبانه‌روزی توانستند افتخار تولید سیلندر با استاندارد یورو ۴ را نصیب خود کنند.

رضوانی در ادامه این مهم را موفقیت بزرگ برای صنعت کشور دانست و گفت: توسعه بیش از پیش این شرکت مستلزم حمایت ویژه از سوی صنایع بزرگ به ویژه شرکت مگاموتور است و رزمندگان دفاع مقدس در عرصه اقتصاد با تلاش فراوان در سایپای آذربایجان همانند دوران هشت سال دفاع مقدس، عشق و دلدادگی ولایت را به نمایش گذاشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز