خبرگزاری کار ایران

علیرغم تبلیغات گسترده دولت:

ثبت نام صلواتی یارانه نقدی در نمایندگی های یک سازمان!

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۰۳

در حالی که طی یک هفته گذشته تمام امکانات دولتی، شبه دولتی و حاکمیتی از جمله صدا سیما و… رسانه ها بسیج شدند تا مردم را از گرفتن یارانه منصرف کنند. یافته های خبرنگار ایلنا حاکی از آن است که برخی از شعب یکی از سازمان‌ها اقدام به ثبت نامه " صلواتی " یارانه ها برای عموم مردم می‌کنند.

در حالی که طی یک هفته گذشته تمام امکانات دولتی، شبه دولتی و حاکمیتی از جمله صدا سیما و… رسانه ها بسیج شدند تا مردم را از گرفتن یارانه منصرف کنند. یافته های خبرنگار ایلنا حاکی از آن است که برخی از شعب یکی از سازمان ها اقدام به ثبت نامه " صلواتی " یارانه ها برای عموم مردم می‌کنند.

خبرنگار ایلنا در همین راستا به یکی از نمایندگی های این سازمان که در اقدامی بسیار جالب به ثبت نام مردم برای دریافت یارانه نقدی به صورت صلواتی کرده است مراجعه و انگیزه این مرکز را جویا شد.

یکی از کارشناسان این مرکز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اقدام این نمایندگی برای ثبت نام رایگان مردم در زمینه دریافت یارانه نقدی اظهار داشت: نخستین روز ثبت نام یارانه نقدی تعداد زیادی از افراد در مقابل کافی نت ها تجمع کرده بودند و اضطراب و نگرانی در نگاه هایشان موج می زد.

وی افزود: با دیدن چنین صحنه ای بر آن شدیم که به مردم خدمات رایگان و صلواتی ارائه دهیم.

این کارشناس در پاسخ به این پرسش که چه تعداد افراد از روز نخست به این نمایندگی مراجعه کرده اند افزود: روز اول ۱۶۶ نفر و روز دوم و سوم به ترتیب ۵۰ و ۷۰ نفر مراجعه داشتند که بیشتر افراد از طبقات محروم جامعه بودند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا این اقدام شما با تبلیغات دولتی برای انصراف از یارانه نقدی منافات ندارد تصریح کرد: اقدام ما بر ضد تبیلغات نیست.

وی گفت: ما در تهران در خیابان‌های انقلاب، هفت تیر و سپهبد قرنی به ثبت نام مردم اقدام می‌کنیم.

سازمان مزبور: اطلاع نداریم، اظهارنظرنمی‌کنیم

در همین حال مسئولان این سازمان ضمن ابراز بی اطلاعی از عملکرد برخی از شعب و نمایندگی های این سازمان که اقدام به ثبت نام صلواتی می‌کنند ابراز کردند که در این خصوص اظهار نظر نخواهندکرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز