خبرگزاری کار ایران

ظرف دو روز گذشته؛

افزایش۱۵ هزارتومانی نیم سکه

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۲۲

قیمت نیم سکه بهار آزادی امروز با هشت هزار تومان افزایش نسبت به روز قبل ۵۲۸ هزار تومان و ربع سکه باسه هزار تومان افزایش به پایه ۳۱۴ هزار تومان رسید.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ظرف دو روز گذشته با ۱۵ هزار تومان افزایش قیمت همراه بوده است که ۸ هزار تومان از این افزایش مربوط به امروز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باوجود اینکه از هفته گذشته قیمت طلا در حال افزایش است این افزایش با شیب تند همچنان ادامه‌ دارد، تا جایی که قیمت سکه تمام به پله یک میلیون تومان نزدیک شده است، این روند بازگوکننده اخبار خوبی نیست و روزهای پر تلاطم بازار طلا در سال ۹۰ را تداعی می‌کند.

همچنین در بازار امروز با وجود کاهش ۱۳ دلاری هر انس طلای جهانی، به‌غیر از سکه تمام، دیگر انواع سکه اعم از: نیم، ربع و گرمی با افزایش قیمت همراه بودند.

گفتنی است، در بازار امروز سه‌شنبه، قیمت هر سکه بهار آزادی طرح جدید با هزار تومان کاهش ۹۸۲ هزار تومان و قیمت هر سکه طرح قدیم با دو هزار تومان سقوط نسبت به روز قبل ۹۷۹ هزار تومان در بازار مورد معامله قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه در دوز گذشته چیزی در حدود ۱۵ هزار تومان با افزایش قیمت همراه بوده است و امروز با هشت هزار تومان افزایش نسبت به روز قبل ۵۲۸ هزار تومان و ربع سکه باسه هزار تومان افزایش به پایه ۳۱۴ هزار تومان رسید.

این در حالی است که قیمت انس جهانی طلا با ۱۳ دلار کاهش ۱۳۲۳ دلار شد، قیمت هر مثقال طلا با دو هزار تومان کاهش۴۳۳ هزار و پانصد تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۴۰ تومان کاهش با قیمت ۱۰۰ هزار و ۳۰۰ تومان و سکه یک گرمی با سه هزار تومان افزایش ۲۰۴ هزار تومان در بازار معامله شد.

در بازار صرافان قیمت هر دلار امریکا با ۱۴ تومان افزایش ۳۱۳۵ تومان و قیمت یورو بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۴۳۲۵ تومان معامله شد.

گفتنی است درصد ارشد هر سکه بهار آزادی طرح جدید نسبت به روز گذشته منفی ۰.۱ درصد و طرح قدیم ۰.۵منفی ۰.۲ بوده است همچنین نیم سکه ۱.۵ و ربع سکه ۱ درصد و سکه گرمی ۱.۵ درصد رشد داشته‌ است.

همچنین قیمت هر مثقال طلا نسبت به روز گذشته منفی ۰.۵ درصد، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۰.۲ درصد با رشد همراه بودند.

در بازار ارز نیز دلار امریکا با ۰.۴ در صد افزایش و یورو بدون تغییر همراه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز