خبرگزاری کار ایران

ترکان در بازدید از منطقه آزاد اروند:

اقتصاد آبادان و خرمشهر نوسازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۶۲۶

نوسازی اقتصادی در حوزه های صنعت، خدمات، تجارت و گردشگری برنامه ریزی و محقق می شود. / چهره منطقه بعد از گذشت ۲۵ سال باید اقتصادی شود که طرح گردشگری حلال ظرفیتی برای تحقق اهداف دولت در منطقه و ایجاد شور و نشاط بین مردم و بهبود وضعیت آنان است.

مشاور ارشد رییس جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: علاوه بر بازسای دو شهر آبادان و خرمشهر، اقتصاد این شهرها نیز نوسازی می شود.

به گزارش ایلنا، اکبر ترکان در بازدید از منطقه آزاد اروند افزود: وجود ظرفیت هایی مانند دو شهرک صنعتی و برنامه ریزی برای راه اندازی پروژه عظیم فولاد در این منطقه به توسعه بخش صنعتی کمک شایانی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: نوسازی اقتصادی در حوزه های صنعت، خدمات، تجارت و گردشگری برنامه ریزی و محقق می شود.

وی لایروبی اروندرود و اتکای اقتصاد منطقه به این آبراه استراتژیک را برای نوسازی اقتصادی این دو شهر ضروری خواند و گفت: اتصال راه آهن ایران به بصره و طرح جامع گردشگری آبادان و خرمشهر، این دو شهر را به هدف اصلی یعنی بهبود وضعیت اقتصادی و نوسازی وضعیت موجود نزدیک تر می کند.

ترکان اضافه کرد: چهره منطقه بعد از گذشت ۲۵ سال باید اقتصادی شود که طرح گردشگری حلال ظرفیتی برای تحقق اهداف دولت در منطقه و ایجاد شور و نشاط بین مردم و بهبود وضعیت آنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز