خبرگزاری کار ایران

برای تحقق اقتصاد مقاومتی کارخانه‌ها ۳ شیفت کار کنند / تکرار /

کد خبر : ۱۵۴۵۹۴

با اتکا به توانمندی‌ها، دانش، علم، ظرفیت‌ها و بینشی که در کشور وجود دارد باید از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را بکنیم.

یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: سه شیفت کار کردن کارخانه‌ها می‌تواند به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی موثر باشد.

حیدر مستخدمین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تشریح اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به مفهوم اتکا به توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و تخصص‌های داخلی است و به هیچ عنوان به معنی محدود شدن فعالیت‌ها و عدم ارتباط با بازارهای بین‌الملیی نیست.

وی ادامه داد: با اتکا به توانمدی‌ها، دانش، علم، ظرفیت‌ها و بینشی که در کشور وجود دارد باید از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را بکنیم.

مستخدمین حسینی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها از ۴۰ درصد ظرفیت صنایع کشور استفاده می‌شود؛ افزود: با افزایش تولید که افزایش اشتغال، کاهش نرخ بی‌کاری و افزایش محصول داخلی در نهایت به کاهش تورم خواهیو رسید و ۶۰ درصد فضای خالی صنعت نیز پر خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی حوزه‌ها باید دست به دست هم دهند و به محقق شدن این امر کمک کنند.

وی با ذکر این مثال که باید کارخانه‌ها سه شیفته کار کنند؛ افزود: کوتاهی که در سال‌های گذشته شده است باید جبران شود و خروج از این وضعیت با همکاری دولت، مجلس، قوه قضاییه ممکن خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز