خبرگزاری کار ایران

با تصویب نمایندگان؛

عوارض ورادت خودرو از سال آینده ۵ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۵۰

از سال آینده عوارض واردات خودروهای سواری به میزان ۵ درصد قیمت فوب افزایش می یابد و درآمد حاصله پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور به منظور تامین آمبولانس در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند عوارض واردات خودروهای سواری به میزان ۵ درصد قیمت فوب افزایش می یابد و درآمد حاصله پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور به منظور تامین آمبولانس در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی مجلس این پیشنهاد حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت مجلس در بخش تبصره های الحاقی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور را با ۱۴۰ رای موافق، ۲۶ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از ۲۰۹ نماینده حاضر تصویب کردند.

همچنین نمایندگان پیشنهاد الحاقی دیگری را در بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور تصویب کردند که براساس آن بند ۱۵-۳ قانون بودجه سال ۹۲ کل کشور عینا در قانون بودجه سال ۹۳ تنفیذ می شود.

این پیشنهاد با ۱۲۴ رای موافق، ۲۸ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از ۲۰۹ نماینده حاضر به تصویب مجلس رسید.

براساس بند ۱۵-۳ قانون بودجه سال ۹۲ کل کشور به وزارت نفت اجازه داده می شود از طریق شرکت های دولتی تابعه ذیربط درآمد حاصل از مزایده فروش گازهای تولیدی همراه نفت از کلیه میادین نفتی ایران را که در حال حاضر سوزانده می شود بر مبنای قیمت پایه یک سوم قیمت گاز طبیعی تسویه شده تحویلی به صنایع، صرف طرح های حفاظت محیط زیست وزارت نفت و شرکت های تابع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز