خبرگزاری کار ایران

قادری نسبت به تکرار اشتباهات دولت احمدی‌نژاد هشدار داد:

در بخش منابع و مصارف لایحه بودجه ۹۳ تناقض وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۲۵

هزینه‌ها طبق درآمدهای قانون بودجه سال جاری(فروش نفت، واگذاری‌ها، فروش اوراق مشارکت و مالیات‌ها و…) باید باشد اما دولت بخشی از آن‌ها را کاهش داده است.

عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس نسبت به تکرار اشتباهات دولت احمدی‌نژاد درخصوص طرح‌های عمرانی در خصوص طرح مهر و ماندگار در لایحه بودجه ۹۳ هشدار داد و گفت: الویت‌بندی طرح‌های عمرانی ۹۳ غیرشفاف و غیرمنطقی است.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد لایحه بودجه ۹۳ اظهار داشت: در بخش منابع و مصارف لایحه بودحه ۹۳ تناقض وجود دارد به عبارتی شیوه توزیع تخصیص اعتبارات به بخش‌های عمرانی بسیار غیرمنطقی است و امکان هم دارد که این شیوه در لایحه بودجه ۹۳ به سرنوشت طرح‌های مهر ماندگار دولت احمدی‌نژاد ماندگار شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس نهم افزود: الویت‌بندی طرح‌های عمرانی باید به شیوه‌ای منظم‌تر تدوین می‌شد و کسری اعتبارات طرح‌های عمرانی هم از طریق واگذاری مالی و یا فروش نفت تامین شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به این موضوع که درآمد فروش نفت نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، بیان داشت: این میزان در آمد در صورت محقق شدن می‌تواند به سمت مثبت کردن تراز علمیاتی بودجه که با کسری مواجه است سوق داده شود.

قادری افزایش حقوق هجده درصدی کارمندان دولت را با توجه به تورم مثبت ارزیابی و در حین حال آن را قابل پیش‌بینی دانست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه درآمد‌ها باید طبق پیش بینی‌های بودجه سال جاری و با تلاش دولت تحصیل شود گفت: هزینه‌ها طبق درآمدهای قانون بودجه سال جاری(فروش نفت، واگذاری‌ها، فروش اوراق مشارکت و مالیات‌ها و…) باید باشد اما دولت بخشی از آن‌ها را کاهش داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز