خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد:

آخرین نرخ طلا در بازار / بهای اونس طلا نزولی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۹۹

به نظر می رسد بازار داخلی همچنان منتظر اتفاقات تازه و خوشحال‌کننده است تا نسبت به برخی انتظارات تورمی باقی مانده از شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای سال‌های اخیر رهایی یافته و سفته بازی‌های فعلی نیز از بازار ارز و سکه بیرون برود.

در بازارهای جهانی بهای هر اونس طلا ۱۳۴۵ دلار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بر اساس معاملات بازار امروز چهارشنبه ۸ آبان ماه ۹۲ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۹۶۶ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار۹۹ هزار تومان و یک مثقال طلای ۱۸ عیار ۴۲۹ هزار تومان است.

هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۹۶۷ هزار تومان، نیم سکه ۴۹۳ هزار تومان، ربع سکه ۲۹۳ هزار تومان، سکه یک گرمی ۱۹۲هزار تومان و طلای ۲۴ عیار ۱۲۱ هزار تومان به فروش رسید.

بهای هر اونس طلا در بازارهای بین المللی ۱۳۴۵ دلار است.

این در حالی است که روز گذشته بهای هر قطعه سکه طرح جدید ۹۶۵ هزار تومان قیمت هر سکه طرح قدیم ۹۶۲ هزار تومان، نیم سکه ۴۹۰ هزار تومان، ربع سکه ۲۹۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۱۹۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۹۸ هزار و ۹۲۰ تومان بود.

بهای هر اونس طلا در بازارهای بین‌المللی روز گذشته ۱۳۵۹ دلار و ۷۰ سنت معامله می‌شد.

به نظر می‌رسد بازار داخلی همچنان منتظر اتفاقات تازه و خوشحال‌کننده است تا نسبت به برخی انتظارات تورمی باقی مانده از شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای سال‌های اخیر رهایی یافته و سفته بازی‌های فعلی نیز از بازار ارز و سکه بیرون برود.
صرافان پیش‌بینی می‌کنند که احتمالا در هفته‌های پیش رو نرخ دلار از ۳ هزار تومان پایین‌تر نمی‌آید و در عین حال از ۳ هزار و ۱۰۰ تومان هم تجاوز نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز