خبرگزاری کار ایران

تبیین ماموریت‌های جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی از سوی نخبگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۷۰

تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، حاصل جمع دو معاونت رئیس‌جمهور در ساختاری واحد است که شأن کار‌شناسی این سازمان بر شأن بودجه‌ریزی‌اش غلبه خواهد داشت.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور از نظرخواهی از نخبگان و اندیشمندان در خصوص مأموریت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، جمشید اثنی عشری ضمن تاکید بر این مطلب گفت: با این نگاه، از تمامی اندیشمندان، صاحب نظران و دلسوزانی که دغدغه اعتلای نظام و توسعه پایدار کشور را دارند برای مشارکت و همفکری در این زمینه دعوت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، حاصل جمع دو معاونت رئیس‌جمهور در ساختاری واحد است که شان کار‌شناسی این سازمان بر شان بودجه‌ریزی‌اش غلبه خواهد داشت.

اثنی عشری، چابک بودن، دانش محوری، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف سازمان برنامه و بودجه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سال‌های گذشته را از جمله وی‍ژگی‌های سازمان نوبنیاد دانست و تاکید کرد: نقشه راه برای حرکت در این مسیر، اجرای دقیق سیاست‌های کلی نظام اداری، ابلاغی مقام معظم رهبری و سند چشم‌انداز ایران ۱۴۰۴ است و انتظار داریم در این برهه که فرصت طلایی تاسیس ساختاری محکم و کار‌شناسی شده برای سیاست گذاری، راهبری و پایش موثر توسعه در کشور ایجاد شده، همه اندیشمندان و صاحبان تجربه و نظر، با انتقال نظریات و پیشنهاد‌هایشان، رسالت ملی خود را ایفا کنند.

وی گفت: تمامی دیدگاه‌های دریافتی را مغتنم و ارزشمند می‌دانیم و از آن‌ها در برنامه‌ها و سیاست‌های در دست تدوین سازمان در شرف تاسیس بهره خواهیم برد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور بر ضرورت استفاده بهینه صاحب نظران از فضای تعاملی ایجاد شده در آستانه شکل گیری سازمان جدید تاکید کرد و اظهارداشت: به این منظور از اندیشمندان، صاحب نظران، استادان دانشگاه‌ها، خبرگان و متخصصان مدیریتی و اقتصادی، مدیران و فعالان نظام اداری دعوت می‌شود توصیه‌ها، پیشنهاد‌ها و دیدگاه‌های خود را به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت به نشانی الکترونیکی pr @ mdhc. ir ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز