خبرگزاری کار ایران

رئیس کل بیمه مرکزی خبرداد:

نحوه ارزیابی بیمه شخص ثالثتغییر می‌کند / مدیر بیمه ایران را دولت تعیین می‌کند

کد خبر : ۱۱۱۲۲۵

سهامداران هر شرکت بیمه‌ای هستند که مدیر آن را تعیین می‌کنند و بعد از تعیین آنها بیمه مرکزی صلاحیت حرفه‌ای آنها را تایید می‌کند. در حال حاضر هم صاحب سهام بیمه ایران دولت است و دولت اختیار تصمیم‌گیری دارد.

رئیس‌کل بیمه مرکزی از تغییر نحوه ارزیابی بیمه شخص ثالثخبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امین رئیس کل بیمه مرکزی در حاشیه مراسم ترحیم پدرولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: نحوه ارزیابی بیمه شخص ثالثقرار است بر طبق عواملی که موجب حوادثمی‌شوند تغییر کند.

وی ادامه داد: عواملی که در اتفاقات تاثیر بیشتری دارند دربیمه شخص ثالثهم سهم بیشتری می‌برند به عنوان مثال سهم راننده از این به بعد در حوادثسنجیده می‌شود که در گذشته این‌طور نبود. از این پس ارزیابی خودرو و راننده با هم لحاظ می‌شود.

امین در مورد تعیین مدیر عامل شرکت بیمه ایران گفت: بیمه مرکزی تنها کار نظارت بر فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای را داشته و مسوولیتی برای تعیین مدیر شرکت‌های بیمه‌ای ندارد.

وی افزود: سهامداران هر شرکت بیمه‌ای هستند که مدیر آن را تعیین می‌کنند و بعد از تعیین آنها بیمه مرکزی صلاحیت حرفه‌ای افراد را تایید می‌کند. در حال حاضر هم صاحب سهام بیمه ایران دولت است و دولت اختیار تصمیم‌گیری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز