خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات جودوی کارگران یادواره سردار شهید یوسف رضا ابوالفتحی

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۵۱۴

مسابقات جودوی قهرمانی کارگران کشور "یادواره سردار شهید پاسدار یوسف رضا ابوالفتحی" طی روزهای سوم اسفند تا پنجم همین ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور ورزشی ، این مسابقات با حضور جودوکاران برتر کارگر سراسر کشور به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه مسابقات در آستانه سالروز شهادت سردار شهید اسلام سردار یوسف رضا ابولفتحی برگزار می شود به پیشنهاد انجمن جودوی کارگران و تایید  اداره کل امور ورزش کارگری  رقابت های فوق یادواره شهید گرانقدر سردار شهید پاسدار  یوسف رضا ابوالفتحی نامگذاری شده و این مسابقات مزین به نام این شهید والامقام برگزار خواهد شد.

سردار شهید یوسف رضا ابوالفتحی فرمانده ناحیه انتظامی فارس که برای نجات همکاران خود که توسط اشرار به گروگان گرفته شده به نجات ایشان می رود و پس از نجات همکاران خود در راه بازگشت از ماموریت در اثر سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

جالب است که بدانید وی  روز 11 اسفندماه سال 1378 درست در روز عروسی فرزند پسر ارشد خود این ماموریت را انتخاب کرد و در راه بازگشت به خیل شهدا پیوست.

سردار ابوالفتحی در کارنامه پرافتخار خود فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ و عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال ، مدیریت باشگاه پاس ، انتظام و چندین مسئولیت بزرگ دیگر انتظامی و نظامی را هم دارد.

همکاران رسانه های ورزشی در دهه 70 با چهره و رفتار و اخلاق نیکوی سردار ابوالفتحی که شخصا در مسابقات و در ورزشگاه ازادی مسئولیت امنیت را بر عهده داشت کاملا آشنایی دارند.

روحش شاد و یادش گرامیباد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز