خبرگزاری کار ایران

پایان دوره مربیگری درجه c فوتبال کارگران

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۸۶۶

مراسم اختتامیه کلاس درجه c فوتبال ویژه مربیان کارگری استان تهران با همکاری اداره کل امور ورزشی و هیات ورزش کارگری استان تهران عصر روز گذشته در مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا  ؛ در مراسم پایانی این دوره 7 روزه که آقایان منصور احمدی رییت هیات فوتبال کارگران ؛ حسن حمیدی رییس هیات کارگری استان تهران ؛ احمد اسناوندی معاون اداره کل امور ورزشی و مجید محمدی معاون هیات کارگری استان تهران حضور داشتند مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سخنانی گفت: آموزش یکی از اصول اولیه و مهم در ورزش است و از آنجا که ما برای یک قشر عظیمی از جامعه که جامعه هدف هم هست فعالیت میکنیم نوع آموزش و فراگیری هم از حساسیت بالایی برخوردار است که خوشبتختانه این دوره نشان داد توانمندی ورزش کارگری در حد مطلوبی است و نیاز به برگزاری اینگونه دوره ها در سایر ورزش های کاربردی هم احساس می شود.

جواد رمضی با قدردانی از همکاری خوب هیات کارگری استان تهران و تلاش های حسن حمیدی برای پیشرفت ورزش کارگری گفت: در حقیقت این دوره اگر چه یک کار مشارکتی بود اما زحمت اصلی بردوش خود مربیانی است که در کلاس حضور یافتند و در آینده هرکدام می توانند منشا جذب کارگران زیادی به ورزش باشند و اهمیت قضیه هم در همین جاست. این درست که مربیگری فوتبال یک قواعد و قوانین مشخصی دارد اما شما که در تیم های کارگری به مربیگری مشغول خواهید شد وظیفه سنگین تری بر دوش دارید چرا که طیف کارگر فوتبال را وسیله ایی برای سلامت و نشاط خود در نظر می گیرد و این مهم می طلبد شما علاوه بر فنون مربیگری یکسری قواعد خاص دیگر را هم بکار ببرید تا مدیران و مسئولین بخش های کارگری احساس کنند از راه اندازی یک تیم فوتبال می توانند به اهداف عالیه خود که سلامت نیروی کار و افزایش نشاط و شادابی کارگران است دست یابند.

همچنین بایستی از تلاش های آقای اسناوندی معاون اداره کل ورزشی نهایت قدردانی را داشته باشیم که به خوبی کلاس را مدیریت کردند ضمن اینکه مدیریت خوب آقای حاجی پور رییس مجموعه کارگری شهید معتمدی و همکاران ایشان قابل ستایش است و این امکانات و فضای خوب را برای دوره مربیگری فوتبال در اختیار قرار دادند.

 

منصور احمدی از پیشکسوتان خوشنام فوتبال و رییس هیات فوتبال کارگری هم در سخنانی کوتاه گفت: به عنوان عضوی از مکتب شاهین که اول اخلاق را سرلوحه داشت و سپس فوتبال را از شما خوبان می خواهم که هیچگاه اخلاق را فدای دیگر مسائل نکنید.

حسن حمیدی هم در سخنانی کوتاه گفت: کار شما مربیان فوتبال کارگری که بسیار هم دشوار است از امروز شروع می شود.

وی گفت: من به حسب تجربه و از آنجا که خودم هم یک مربی بوده و هستم عرض می کنم که کار کردن در ورزش کارگری عشق و علاقه می خواهد و اگر با عشق کار کنید یقینا بسیاری از مشکلات از بین خواهد رفت و موانع را با همین عشق و علاقه از سر راه بر می دارید.

دوره مربیگری درجه c  فوتبال کارگری استان تهران با حضور 25 مربی از شنبه هفته گذشته در مجموعه کارگری شهید معتمدی تهران آغاز شده بود و دیروز به پایان رسید.

مدرس این دوره آقای محمدیان بود و مدیریت کلاس را هم احمد اسناوندی بر عهده داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز