خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

مشاور امور واگذاریهای امکان تفریحی و ورزشی کارگران کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۸۵۸

مشاور مدیر کل اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در امور واگذاریها و توسعه اماکن رفاهی، تفریحی و ورزشی کارگران کشور منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ؛ جواد رمضی امروز طی حکمی  خانم دکتر مریم پناهی از کارشناسان اداره کل امور ورزشی را به عنوان  مشاور خود  در امور واگذاریها و توسعه اماکن رفاهی، تفریحی و ورزشی کارگران کشور منصوب کرد.

رمضی در نشستی که به همین منظور با حضور احمد اسناوندی و خانم ها خواجه نژاد معاون اداره و برادری رییس اداره ورزش بانوان برگزار شد با پر اهمیت خواندن بحث واگذاری ها گفت : این امر بسیار مهم است و امیدوارم با توان و انرژی و روابط عمومی بالایی که خانم پناهی  دارند مبحث فوق به خوبی در ورزش کارگری پیش برود.

سرپرست اداره کل امور ورزشی گفت: بحث درآمد زایی و خود اتکایی ورزشگاههای کارگری با کمک گرفتن از بخش خصوصی نیاز به یک سازوکار مشخص و افرادی توانمند دارد  و حیف است که این مجموعه هایی که ما در سراسر کشور داریم استفاده بهینه از آنها نشود.

رمضی افزود: به همین دلیل باید یک نیرویی با خصوصیات همکار خوبمان سرکار خانم دکتر پناهی به طور جد و متمرکز تمام توان و نیروی خود را برای بحث مشارکت دادن بخش خصوصی در فضاهای ورزش کارگری صرف کند و سایر بخش های مرتبط هم انشالله با نامبرده همکاری های لازم را انجام خواهند داد و یقینا این امر در نهایت به سود ورزش کارگری و رونق بخشیدن به فضاهای متعدد ورزش کارگران خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز