خبرگزاری کار ایران

در نشست با فرماندار چادگان

دکتر رمضی: جشنواره بستری مناسب برای توسعه همه جانبه ورزش و تفریحات سالم کارگری است

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۳۳۹

مدیرکل ورزش وزارت تعاون‌کار و رفاه احتماعی در نشستی صمیمی با فرماندار شهرستان چادگان در خصوص میزبانی دومین جشنواره رفاهی تفریحی و ورزشی خانواد گی کارگران کشور که قرار است اواخر آبان ماه 1396 در این شهر برگزار شود صبح امروز تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این نشست آقایان اسدپور فرماندار چادگان و موگویی معاون فرماندار با خیر مقدم به دکتر رمضی و هیات همراه برای میزبانی جشنواره بزرگ خانودگی کارگران سراسر کشور اعلام آمادگی کرد.

دکتر رمضی مدیرکل ورزش وزارت تعاون کار و رفاه احتماعی با قدردانی از فرماندار چادگان گفت: جشنواره در حقیقت یک نوع فرهنگ سازی عینی است که با اقبال خوب مدیران کل و  مسئولین ورزش کارگری همچنین با استقبال بالای خانواده های کارگران مواجه شده و تلاش ما بر توسعه و گسترش روز افزون آن معطوف شده است.

وی افزود: یقینا جشنواره می تواند شروع و آغازی دوباره برای  ورزش کارگران باشد چرا که علاوه بر کارگران خانواده های ایشان را نیز به صورت مستقیم درگیر این بستر فرهنگ ساز خواهد کرد.

در این نشست که‌احمد اسناوندی و حامد حاجی پور هم حضور داشتند جواد شیرایی رییس ورزش کارگری اصفهان نیز با بیان ابعاد مختلف جشنواره از هماهنگی با بخش های مختلف احرایی استان اصفهان برای میزبانی این رویداد مهم و بزرگ سخن گفت و افزود: انشالله تداوم جشنواره های خانوادگی کارگران بستر مناسبی را برای جذب بیشتر کارگران به ورزش فراهم آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز