خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

رشته های ورزش کارگری باید متناسب با حال و هوای کارگران باشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۳۲

نشست مشترک مسئولین ورزش کارگری استان ها با مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا ؛ در این نشست ابتدا جواد رمضی مدیر کل امور ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه ورزش وسیله و ابزاری مهم در راه صیانت از نیروی کار است گفت: باید هدف خودمان را از ورزش در جامعه کارگری مشخص کنیم. 

وی گفت: براساس آنچه در قانون آمده است مسئولیتی مهم بر دوش مسئولین ورزش کارگری نهاده شده و این امر مسئولیت همه ما را مضاعف کرده است.

رمضی گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کارگری خیلی خوب است ولی ضروری است این مسابقات بر اساس نیازهای کارگران و اهدافی که از سوی وزارت و مجموعه دولت در راه صیانت از نیروی کار ترسیم شده برگزار گردد . 

رمضی افزود : بر همین مبنا و  براساس قانون وظیفه خود دانستیم شاخصه های ورزش کارگری و رشته های مورد تایید را به استانها اعلام و ابلاغ کنیم. در هر حال  نهاد مسئول در ورزش کارگری اداره کل امور ورزشی است. با این توضیح  در ارزشیابی عملکرد از سوی وزارت متبوع همان رشته هایی لحاظ می شود که طی نامه شماره ۱۲۶۷۵۹ مورخ 96/4/7 به استانها اعلام شده است.

مدیرکل امور ورزشی افزود: تمامی بندهای نامه فوق براساس مستندات قانونی تدوین شده است و هدف آن  تاکید بر ایجاد یک چهار چوب در فعالیتهای ورزش کارگری است و برآیند آن باید توسعه ورزش های سلامت محور و صیانت از نیروی کار باشد.

رمضی با مثبت دانستن جشنواره تفریحی ورزشی کارگران در سنگاچین گفت: این جشنواره حقیقتا یک تجربه و ایده تازه بود که با استقبال خوب کارگران و‌خانواده های محترمشان مواجه شد و کارشناسان و معاونین محترم وزارت متبوع نیز از این جشنواره استقبال کردند. بر همین اساس بود که بر تداوم دائمی آن تاکید و آن را جهت اجرا ابلاغ کردند.

رمضی در پایان افزود: دوره یک هفته ای حقوق ورزشی فرصت مغتنمی است تا دیدگاههای ما و شما نزدیکتر شود و از دل این نشست ها علاوه بر اینکه دوستی ها افزایش می یابد می توانیم با همفکری همدیگر راه را برای اهداف بزرگتر هموار کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز