خبرگزاری کار ایران

تلاش شبانه روزی برای بزرگترین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۵۳۹

در حالی که شمارش معکوس برای آغاز جشنواره تفریحی ورزشی کارگران کشور آغاز شده عوامل اجرایی و میزبان جشنواره از روزهای نخست هفته جاری در مجموعه تفریحی – ورزشی سنگاچین بندرانزلی مستقر شده اند تا فضای مجموعه را از همه جهت برای برگزاری بزرگترین اجتماعی خانوادگی کارگران سراسر کشور آماده کنند.

به گزارش ایلنا، ساعت یک بامداد امروز نشست هماهنگی اعضای ستاد اجرایی با حضور جواد رمضی مدیر کل ورزش و احمد اسناوندی معاون وی و دیگر عوامل اجرایی به همراه مدیر مجموعه تفریحی و ورزشی سنگاچین در محل استراحتگاه سنگاچین برگزار شد تا جمع بندی‌های نهایی برای استقرار شرکت کنندگان و مدعوین و خبرنگاران و همه مهمانان به انجام برسد.

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به همراه مدیریت و پرسنل مجموعه سنگاچین از هفته ها قبل برای یک میزبانی خوب به صوت شبانه روزی تلاش می کنند و همه اینها برای اتحاد و یکدلی و شور و نشاط بین کارگران سراسر کشور و خانواده های ایشان است.

یقینا تعداد خانواده های کارگری که در این جشنواره حضور پیدا می کنند نماینده استان‌های خود می باشند و ادامه این حرکت سازنده و فراگیر می تواند به تحولی بنیادی در تفکر حرکتی کارگران و خانواده های ایشان منجر شود و قطعا تداوم خواهد داشت.

نخستین جشنواره "تفریحی رفاهی ورزشی" خانوادگی کارگران کشور با حضور 400 نفر از عصرروز 4 شنبه 15 مهرماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در مجتمع تفریحی ورزشی کارگران بندرانزلی آغاز می‌شود و روز 18 شهریورماه به پایان می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز