خبرگزاری کار ایران

رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران خبرداد:

برگزاری جشنواره همگانی "دختران فاطمی" به مناسبت دهه کرامت در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۹۴۹

رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران از آغاز برنامه های همگانی دهه کرامت از 3 الی 13 خردادماه ویژه بانوان در بوستان های استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، ولی الله شجاع پوریان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: با توجه به اینکه  ورزش همگانی می تواند به سلامتی جامعه کمک کند و  بیشترین علاقه مندان به ورزش در سطح استان را زنان تشکیل می دهند ،لذا درهمین راستا و به مناسبت روز دختر و دهه کرامت هفت برنامه فرهنگی ورزشی ویژه بانوان دراین 10روز با شعارهای مختلف درنظر گرفتیم که در بوستانهای مختلف شهر تهران برگزار شود.

وی درخصوص زمان و مکان برگزاری برنامه ها و همایشات بیان کرد: جشنواره دختران فاطمی وهمایش عصرگاهی ویژه بانوان از امشب( 2مردادماه تا روز چهارشنبه4 مردادماه) ازساعت 17 الی 22 درپارک تمدن ، ورزش صبحگاهی نیز روز سه شنبه(3مرداد) ساعت 6 صبح با حضور اساتید و ورزشکاران ایستگاههای صبحگاهی پارک لاله دراین پارک و جشنواره فرهنگی،ورزشی تفریحی نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده این ایام است که هرشب تا 13 مردادماه در بوستان پایداری برای علاقه مندان برگزار می شود.

رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران با اشاره به برگزاری پیاده روی خانوادگی با همکاری  فدراسیون ورزشهای همگانی واداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم گفت: این پیاده روی با حضور مسئولین هیات همگانی استان،فدراسیون، اساتید ورزشی، خانواده های شهرستان رباط کریم و به طور مستقیم از شبکه سوم سیما روز جمعه 6 مرداد ماه از ساعت 6 صبح در شهر پرند برگزار می شود.

شجاع پوریان درادامه افزود: جشنواره فرهنگی،ورزشی با شعار (مادران عمود خیمه ورزش همگانی) از (4 الی 6 مردادماه) از ساعت 17 الی 22 در مجموعه ورزشی شهید معتمدی و همچنین همایش" بازی،ورزش،کودک" و همایش فرهنگی ورزشی نورالرضا (ع) ازدیگربرنامه های تدارک دیده این هیات در دهه کرامت می باشد که به ترتیب در مجتمع کودک شاهپرک ومجموعه شهید معتمدی اجرا می گردد.

رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران در انتها با دعوت از کلیه خانواده ها و بانوان شهر تهران برای شرکت دراین همایش ها تاکید کرد: ما و همکارانمان درصدد هستیم دراین ده روز بهترین و پربازده ترین برنامه های ورزش همگانی را برای شهروندان تهرانی اجرا و لحظات شادی را برای این عزیزان رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز