خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی سرپرست دبیری فدراسیون ورز های کارگری شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۹۵۷

مرتضی اسماعیلی در حکمی از سوی سیدامیر حسینی ریاست فدراسیون ورزش های کارگری به سمت سرپرست دبیری فدراسیون منصوب گردید.

به گزارش ایلنا، پس از خداحافظی محمدحسن خوشدل از سمت دبیری فدراسیون به دلیل بازنشستگی، مرتضی اسماعیلی با حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش های کارگری به سمت سرپرست دبیری فدراسیون منصوب گردید.

گفتنی است دکتر اسماعیلی پیش از این به عنوان مدیر روابط بین الملل در فدراسیون فعالیت داشته و از مدیران با تجربه در زمینه ورزش در خانواده کار و تلاش محسوب می شود.

 در متن این حکم آمده است:

نظر به علاقه مندی، تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی در امور ورزش های کارگری و به منظور تقویت نهضت ورزش کارگری کشور و خدمت به جامعه کار و تلاش، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیری فدراسیون منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت قوانین، مقررات و سیاست ها و ارزش های فرهنگی ورزشی جمهوری اسلامی ایران و بهره گیری از نیروهای کارآمد و همکاری کارکنان و بهره گیری از ظرفیت انجمن ها و هیئت های ورزشی سراسر کشور در تحقق چشم انداز و ماموریت فدراسیون موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی را در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه کار و تلاش از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز