خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی کارگری ۲۰۱۷ - لتونی

صعود والیبال ساحلی ایران به نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۶۷

تیم والیبال ساحلی یک کارگران ایران در دومین روز از رقابت ها خود دراین رشته با شکست حریفان به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد .

به گزارش ایلنا،دو تیم والیبال ساحلی یک و دو ایران در ادامه جدول مسابقات خود ، امروز به مصاف حریفانی از لتونی وفرانسه رفتند.

تیم دوم والیبال ساحلی کارگران ایران متشکل از سید امید حسینی، روح الله صالحی نژاد، محمد رضا برزگر و عظیم جزیره به دلیل حاضر نشدن تیم لتونی مقابل آنان با احتساب نتیجه سه بر صفر به مصاف برزیل رفت و با پذیرفتن شکست دو بر یک از ادامه رقابت ها بازماند.

تیم یک والیبال ساحلی نیز متشکل از محمد علی تجری، ابراهیم سن سبیلی، یعقوب بیکی و کمال قریشی پس از تحمیل شکست دو بر صفر به تیم لتونی مقابل تیم فرانسه با نتایج 21، 19 و 21، 18 به برتری رسیدند وبه نیمه نهایی این مسابقات رسیدند.

در مرحله نیمه نهایی تیم والیبال ساحلی ایران باید به مصاف برزیل برود تا در صورت پیروزی به فینال این دوره از رقابت ها صعود کند.

پنجمین دوره رقابت های ورزش کارگران جهان از 23 تا 28 خردادماه در شهر ریگا در حال برگزاری است و کاروان ورزش ایران متشکل از 195 ورزشکار،‌مربی و سرپرست در قالب 19 تیم در 11 رشته در این رقابت ها حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز