خبرگزاری کار ایران

جلسه هم اندیشی انجمن‌های هیئت ورزش کارگران استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۱۶۴

جلسه هم اندیشی انجمن‌های هیئت و اداره امور ورزش کارگری با حضور رییس هیئت استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه هم اندیشی انجمن‌های هیئت و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان روز یکشنبه مورخه 96/2/24 در محل باشگاه کارگران استان اصفهان با حضور مسئولین محترم ورزش کارگران استان اصفهان برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور جناب آقای شیرانی رئیس محترم هیئت و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان، اعضاء محترم هیئت رئیسه  ورزش کارگران استان اصفهان و روسای محترم انجمن‌های ورزش کارگران استان اصفهان برگزار گردید.

شیرانی با ارایه گزارش در خصوص فعالیت ورزشی کارگران استان اصفهان در سال 95 اهم فعالیتهای ورزشی هیآت ورزش کارگران استان اصفهان را تشریح نمود.

وی در خصوص تقویم ورزش کارگری سال 96 برگزاری مسابقات استانی بانوان و آقایان کارگر در تمامی رشته های ورزشی مصوب در فدراسیون ورزش کارگری، فعالیتهای آموزشی و پژوهشی در هر دو بخش آقایان و بانوان کارگر مطابق با آخرین استانداردهای ورزشی کشور همچنین فعالیتهای فرهنگی و توجه ویژه به خانواده های کارگری در این بخش را از جمله ویژگی‌های تقویم ورزشی کارگران در سال 96 دانست.

وی با استقبال از ایده ها و نظرات جدید از مسئولین ورزش و دبیرهای محترم انجمن‌ها در خواست نمود نظرات خود را در این خصوص به سمع و نظر کلیه اعضا برسانند .

در این جلسه همچنین جناب آقای غلامرضا  شیرانی مدیر کل اسبق تربیت بدنی ،پیشکسوت ورزش کشور و استان اصفهان و همچنین عضو محترم هیآت رئیسه از پیشرفت ورزش کارگری استان اصفهان تشکر و قدر دانی نمود و استفاده از علوم ورزشی و توجه به استانداردهای جدید و به روز جهانی در ورزش را خواستار شد. 

وی توجه به ورزش در خانواده ها را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: در صورت توجه و تمایل خانواده و والدین به نشاط و شادابی در درون خانواده ها  و محیط کار آنها گسترش خواهد یافت و این گرایش باعث تسری به فرزندان و نسل جدید خواهد شد.

در این جلسه ضمن تصویب تقویم پیشنهادی ورزش کارگران استان اصفهان احکام جدید روسای محترم انجمنهای ورزش کارگران استان اصفهان نیز به آنها اهدا گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز