خبرگزاری کار ایران

حسینی به عنوان رئیس فدراسیون ورزش کارگری انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۸۷۴

سید امیر حسینی، سرپرست سابق فدراسیون ورزش کارگری با کسب 40 رای از مجموع 40 رای ماخوذه و مقبولیت 100 درصدی، ‌به مدت چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، دومین مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش کارگری امروز سه شنبه 5 بهمن ماه به ریاست غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکتر صادقی فر سرپرست ماعونت فرهنگی و اجتماعی و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تمامی اعضای  مجمع در در ساختمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

شهریار احتشام زاده، سید امیر حسینی، محمود علیزاده، علی بدیع و محمد سلطانی پنج نامزد کسب ریاست این فدراسیون بودند که با انصراف  احتشام زاده به نفع دکتر امیر حسینی و غیبت  آقای علیزاده دیگر کاندیدای این انتخابات، رقابت بین سه نامزد برگزار و در نهایت سید امیر حسینی رئیس فدراسیون شد. بدیع و سلطانی هیچ رأیی در مجمع کسب نکردند.

دکتر امیر حسینی پیش از این در دوره های مختلف مدیریت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، دبیر کلی کمیته ملی المپیک، ریاست آکادمی ملی المپیک، ریاست فدراسیون های هندبال و سرپرستی فدراسیون شمشیربازی و شطرنج را هم برعهده داشته است.

حسینی به عنوان رئیس فدراسیون ورزش کارگری انتخاب شد

دکتر صادقی فر سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این نشست، دکتر "سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان" را مسوول و حامی این فدراسیون دانست و با تشکر از دکتر شعبانی بهار و تبریک به دکتر امیرحسینی رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: امیدوارم وی با این رای قاطع ورزش کارگری را مصمم تر و پویاتر از همیشه به سامان برساند .

وی بر بازنگری اساسنامه با توجه به گستردگی دامنه فعالیت  ورزش های کارگری تاکید کرد و گفت : ورزش کارگری در میان استان ها نیازمند بازنگری است و باید برای سلامت و ورزش همگانی نگاه عمومی وجود داشته باشد .

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: این انتخابات درکمال آرامش و بدون دغدغه و با اکثریت آراء برگزار شد و اعضا به شخصی با سابقه طولانی مدت در زمینه ورزش کارگری رای دادند و این انتخاب نشان دهنده  اعتماد آنان است و  کار بسیار سختی پیش روی اوست و باید بسیار عمیق کار کند .

دکتر صادقی فر با اشاره به اینکه وزارت کار از بدو تاسیس نگاه ویژه ای به ورزش کارگری داشته و دارد، گفت : اکنون نیز وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اهتمام ویژه ای به توسعه ورزش و اماکن ورزش کارگری دارد چرا که این امر به افزایش بهره وری منجر می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی - اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ورزشگاه های کارگری موجود گفت: امروزه ما حدود 100 مجموعه ورزشی جدید در حال ساخت داریم که 95درصد آن  مرحله به مرحله پیش رفته و تا دو الی سه ماه آینده حداقل 60 تا 70 ورزشگاه را افتتاح  می کنیم .

دکتر صادقی فر افزود: دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اهتمامی جدی برای توسعه ورزش کارگری ،زیرساخت ها و امور نرم افزای این بخش دارد چرا که به توسعه اماکن ورزشی کارگری و ورزش، به سلامت و افزایش بهره وری کارگران می انجامد.

حسینی به عنوان رئیس فدراسیون ورزش کارگری انتخاب شد

 در ادامه این نشست دکتر غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، این فدراسیون را بین دستگاهی و نقش وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را در توسعه ورزش کارگری بسیار موثر اعلام کرد.

وی گفت: رای صد درصدی به رئیس فدارسیون کارگری نشان از نگاه مثبت فعالان ورزش کارگری به رئیس فدراسیون ورزش کارگری دارد .

 دکتر سید امیرحسینی نیز در این نشست ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضا به خلاصه ای از برنامه های جدید فدراسیون کارگری اشاره کرد و گفت : امیدواریم بتوانیم گام های مثبت و موثری برای ورزش کارگری برداریم .

گفتنی است حاضران درنشست ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه پلاسکو پس از پایان انتخابات به منظور ادای احترام از ایستگاه آتش نشانی خیابان آزادی دیدن کرده و با نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدای آتش نشان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز