خبرگزاری کار ایران

فولاد گیلان قهرمان مسابقات والیبال دسته دوم کارگران کشور گرامیداشت دهه فجر شد

مسابقات والیبال دسته دوم قهرمانی کارگران کشور گرامیداشت دهه فجر با شرکت 7 تیم از 1 بهمن ماه در مجموعه رفاهی کارگران کشور سنگاچین انزلی برگزار و شب گذشته با قهرمانی فولاد گیلان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های کارگری، مسابقات والیبال دسته دوم قهرمانی کارگران کشور گرامیداشت دهه فجر با شرکت 7 تیم از استان‌های گیلان، خراسان جنوبی، البرز، فارس، کرمانشاه، خراسان شمالی و سمنان از جمعه 1 بهمن ماه به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات ورزش کارگران استان گیلان در مجموعه رفاهی کارگران سنگاچین انزلی برگزار و شب گذشته با قهرمانی فولاد گیلان، نایب قهرمانی سیمان شاهرود و مقام سومی کارگران کرمانشاه به پایان رسید.

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در دو گروه اول شامل 4 تیم سمنان، گیلان، کرمانشاه، خراسان جنوبی و گروه دوم شامل 3 تیم خراسان شمالی، فارس و البرز با یکدیگر به رقابت پرداختند که پس از پایان مسابقات مقدماتی تیم‌‌های گیلان، سمنان، خراسان جنوبی و کرمانشاه در دیدارهای نیمه نهایی با یکدیگر مسابقه دادند که طی آن تیم‌های سمنان و گیلان به مسابقه فینال و تیم‌های خراسان جنوبی و کرمانشاه به دیدار رده بندی راه یافتند.

در دیدار رده بندی و از ساعت 17 عصر دیروز تیم‌های کرمانشاه و خراسان جنوبی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم کرمانشاه موفق شد با پیروزی مقابل خراسان جنوبی مقام سومی این دوره از مسابقات را کسب نماید.

و اما در دیدار فینال از ساعت 18 تیم فولاد گیلان با انجام یک بازی زیبا و نزدیک موفق شد با نتیجه 2 بر 0 تیم سیمان شاهرود سمنان را شکست داده و قهرمان این دوره از مسابقات شود.

کارگر2

لازم به ذکر است با توجه به نتایج بدست آمده دو تیم گیلان (مقام اول) و تیم سمنان (مقام دوم) به مسابقات لیگ دسته یک والیبال کارگران کشور راه یافتند.

یادآوری می‌نماید مراسم اختتامیه این رقابت‌ها شب گذشته با حضور دکتر سید امیر حسینی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری، جواد رمضی سرپرست اداره کل ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایزدوست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، مجید ندیری مشاور سرپرست فدراسیون، حجت پهلوان یدی رئیس و تطهیری دبیر هیات ورزش کارگری استان، تشت زر کارشناس اداره کل امور ورزشی و همچنین مربیان و ورزشکاران تیم‌ها برگزار و با اهدای لوح، مدال، کاپ و جوایز از تیم‌های برتر رقابت‌ها تقدیر شد.

کد خبر : ۴۵۱۱۷۴