خبرگزاری کار ایران

ایران خودرو دیزل قهرمان مسابقات کاراته کارگران کشور در اصفهان شد

در پایان این رقابت ها که از صبح دیروز سه شنبه 25 آبان ماه با حضور 176 کاراته کار از 23 استان کشور در شهر اصفهان برگزار شد تیم های تهران با 3 طلا، کرمان با 2 طلا و 2 نقره و اصفهان با 2 طلا در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور با شرکت 176 کاراته کار از 23 استان به میزبانی هیأت ورزش کارگری استان اصفهان در در مجموعه ورزشی صفائیه برگزار شد.

صحرانورد، رئیس انجمن کاراته کارگران کشور گفت ؛ این رقابت‌ها در کاتا و کومیته (انفرادی و تیمی) برگزار که در کومیته رقابت‌ها در اوزان -60، -67، -75، -84 و +84 کیلوگرم انجام شد.

در مسابقات کاتای تیمی که بین 7 تیم برگزار شد تیم‌های استان اصفهان (محمد رضا باتوانی،محمد علی باتوانی و محمد باتوانی)، استان کرمان ( محمد جواد ابولحسنی، وحید کاظمی و محمد حسین زرین لعل) و استان لرستان (آقایان محمد ندری، علیرضا ندری و رضا رستاخیز) در سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

در کاتای انفرادی این رقابت‌ها محمد رضا باتوانی از اصفهان قهرمان شد. محمد جواد ابولحسنی از کرمان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. مقام سوم مشترک نیز به علیرضا چرخ گردونی از آذر بایجان شرقی و سهراب درویشی از بوشهر رسید.

در کومیته رقابت‌ها در اوزان مختلف برگزار شد که نتایج آن به شرح ذیل است:

در منفی 60 کیلوگرم محمد شهریاری از تهران و رضا صدیقی از قزوین مقام‌های اول و دوم را بدست آوردند. حامد رشید زاده از کرمان و مرتضی علامه روشن از قم به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در منفی67 کیلوگرم سعید علیپور از تهران و سعید برخورداری از قم به مقام‌های اول و دوم رسیدند. سعید طالب زاده از کرمان و محمد خادم رضایی از زنجان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در منفی 75 کیلوگرم مجتبی کامیاب از کرمان قهرمان شد محسن میر قیصری از قم نایب قهرمان شد. آرمین تقی خانی از قزوین و سعید محجوب فر از مرکزی به مقام سوم مشترک رسیدند.

در منفی 84 کیلوگرم محسن برخورداری از تهران و مهرداد مولایی از قزوین مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. مقام سوم مشترک به محمد سالاری از کرمان و نوید عبدالمالکی از البرز رسید.

در مثبت 84 کیلوگرم بهزاد بهرامی از مرکزی و احمد دهشیری از یزد بر سکوی اول و دوم این وزن ایستادند و امیر حسین کریمی از قم و مالک سروش از بوشهر مشترکا موفق به کسب مقام سوم شدند.

در رقابت‌های کومیته تیمی نیز استان‌های کرمان، قم، البرز و آذربایجان شرقی عناوین اول تا چهارم رقابت‌ها را بدست آوردند.

کارگری2

 

کد خبر : ۴۲۹۷۲۳