خبرگزاری کار ایران

قالی سلیمان اصفهان قهرمان مسابقات والیبال دسته اول کارگران کشور شد

تیم های قالی سلیمان اصفهان، شرکت پیگیر گلستان، نیروی محرکه قزوین و بهره برداری متروی تهران رده های اول تا چهارم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، در دیدار نهایی این رقابت‌ها که شب گذشته در مجموعه ورزشی صفائیه اصفهان برگزار شد، تیم والیبال کارگران قالی سلیمان با حساب 3 بر 0 از سد شرکت پیگیر گلستان گذشت و موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

در مسابقه رده بندی نیز تیم والیبال کارگران نیروی محرکه قزوین با حساب 3 بر 1 از سد شرکت بهره برداری مترو تهران گذشت و مقام سوم را از آن خود کرد.

رقابت‌های دسته اول قهرمانی والیبال کارگران کشور از یکشنبه 25 مهرماه با حضور 9 تیم از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، لرستان، کرمان و یزد و به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیأت ورزش کارگران استان اصفهان در سالن ورزشی ورزشگاه اختصاصی فولاد مبارکه برگزار شد.

دیدار اختتامیه این رقابت ها با حضور حق بین دبیر انجمن والیبال کارگران کشور، شیرانی، سرپرست هیأت ورزش کارگری استان اصفهان، مسئولین باشگاه فولاد سپاهان و مسئولین شهر اصفهان برگزار و با اهدای جوایز، لوح، کاپ، مدال و هدایا از تیم های برتر این رقابت ها تقدیر شد.

 

کد خبر : ۴۲۱۰۹۴