خبرگزاری کار ایران

قهرمانی شهرداری تهران در اولین دوره مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور

اولین دوره مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور با قهرمانی شهرداری تهران در بندر انزلی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، در پایان این رقابت‌ها که با شرکت 55 کشتی گیر از 18 استان کشور در محل استراحتگاه کارگران سنگاچین بندر انزلی برگزار شد تیم‌های شهرداری تهران با 34 امتیاز، کرمانشاه با 27 امتیاز، مازندران با 20 امتیاز، لرستان با 19 امتیاز و گیلان الف با 16 امتیاز رتبه‌های اول تا پنجم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

اولین دوره مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور که که با شرکت 55 کشتی گیر از 18 استان کشور از صبح امروز 4 مهرماه در محل استراحتگاه کارگران سنگاچین بندر انزلی برگزار شد عصر امروز با قهرمانی تیم شهرداری تهران (34 امتیاز) به پایان رسید و تیم‌های کرمانشاه با 27 امتیاز، مازندران با 20 امتیاز، لرستان با 19 امتیاز و گیلان الف با 16 امتیاز رتبه‌های دوم تا پنجم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

در این رقابت‌ها که در اوزان 70، 80، 90 و +90 کیلوگرم برزار شد در وزن 70 کیلوگرم تیمور گنجعلی یا از قزوین مقام اول را کسب کرد، مسعود قمصری از اصفهان مقام دوم را به خود اختصاص داد و محمد جواد میرزاییان از لرستان و مصطفی شیخ چلندری از تهران به طور مشترک مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

در وزن 80 کیلوگرم هادی قاسم نژاد از مازندران به مقام اول رسید، فرهاد غزنوی از کرمانشاه مقام دوم را به خود اختصاص داد و علی اکبرپور از تهران و علیرضا حسنی از گلستان به طور مشترک در جایگاه سومی این دوره از رقابت‌ها ایستادند.

در وزن 90 کیلوگرم مرتضی افضلی از شهرداری تهران مقام اول را کسب کرد، سعید مرادی از کرمانشاه مقام دوم را بدست آورد مهدی نصیری از البرز و آرمین ملایی از گیلان الف به طور مشترک مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

در وزن +90 کیلوگرم اکبر صفرپور ازمازندران به مقام اول دست یافت، رضا الفت پور از کرمانشاه دوم شد شادمان عظیمی از فارس و جلیل پیرمرد از شهرداری تهران به طور مشترک بر روی سکوی سوم ایستادند.

این مسابقات اولین مرحله انتخابی مسابقات جهانی ۲۰۱۷ لتونی محسوب و نفرات برتر اوزان مختلف با نظر کمیته فنی جهت حضور در مسابقات المپیاد ورزش کارگران کشور که بهمن ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند.

یادآوری می‌نماید مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور سید امیر حسینی، سرپرست فدراسیون ورزش کارگری کشور، حجت الاسلام و المسلمین میرافضلی، مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی، بیژن شفیع خراسانی، نایب رئیس فدراسیون، حسن حمیدی، عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس انجمن کشتی کارگران کشور، دکتر پهلوان یدی، رئیس هیات ورزش کارگری استان گیلان، توفیق تشت زر، نماینده اداره کل ورزشی، مهندس جوادیان، مدیر مالی فدراسیون برگزار و با اهدای لوح، کاپ، مدال و جوایز از تیم‌ها و نفرات برتر رقابت‌ها تجلیل شد.

 

 

کد خبر : ۴۱۳۸۱۳