خبرگزاری کار ایران

خراسان شمالی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور شد

تیم‌های خراسان شمالی، گلستان، تهران و آذربایجان شرقی در جایگاه‌های اول تا چهارم رقابت‌های والیبال ساحلی کارگران کشور قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور با نام گرامیداشت هفته دولت با شرکت ۱۲ تیم از سوم شهریور در بجنورد برگزار و با قهرمانی تیم خراسان شمالی به پایان رسید.

تیم‌های ساحل کارای گلستان، شرکت بهره برداری متروی تهران و آرد اطهر آذربایجان شرقی بر سکوی دوم تا چهام این رقابت‌ها قرار گرفتند.

در روز پایانی این رقابت‌ها تیم میزبان با نتیجه دو  بر صفر در مجموع و در نتایج گیم ها ۲۱ بر ۱۷  و ۲۱  بر ۱۰ تیم گلستان را شکست داد و قهرمان شد.

 در دیدار رده بندی نیز تیم تهران با حساب ۲ بر یک و با نتایج ۲۱ - ۱۱ و ۱۶ - ۲۱ و ۱۵ – ۱۳ تیم آذربایجان شرقی را شکست داد و سوم شد.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی (تیم شرکت آرد اطهر بناب)، آذربایجان غربی (باشگاه کارگران)، اصفهان (باشگاه کارگران)، تهران (تیم شرکت بهره برداری متروی تهران)، خراسان رضوی (شرکت خورشید توس)، خراسان شمالی یک (باشگاه کارگران)، خراسان شمالی دو، خراسان جنوبی (سازمان پارک‌های شهرداری بیرجند)، قم (باشگاه کارگران)، گلستان (شرکت ساحل کاران)، گیلان (باشگاه کارگران) و لرستان (باشگاه کارگران) طی دو روز در زمین ساحلی پارک شهربازی بجنورد به مصاف هم رفتند.

 

کد خبر : ۴۰۴۶۰۹