خبرگزاری کار ایران

معاون ورزشی فرهنگی کارگران در گفت‌و گو با ایلنا:

لیگ برتر فوتبال کارگران بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود/مدیران ورزشی نگاه خاصی به ورزش کارگری داشته باشند

امن‌زاده می‌گوید برخی از مدیران نگاه مثبتی به امر ورزش کارگری ندارند و این موضوع را می‌توان از اصلی‌ترین دلایل عقب افتادن ورزش کارگری دانست.

حسین امن‌زاده، معاون ورزشی فرهنگی کارگران با اشاره به شروع لیگ برتر فوتبال کارگران از بعد از ماه رمضان به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: با توجه به هماهنگی‌هایی که با مسئولان ورزشی کارخانه‌ها صورت گرفته است مسابقات بعد از ماه رضمان در قالب لیگ برتر با شرکت 36 تیم شروع خواهد شد. همچین با استقبال خوب کارخانجات از شرکت در ورزش کارگری به‌خصوص فوتبال، لیگ دسته اول هم راه اندازی می‌شود.

او در خصوص چگونگی دسته بندی و برنامه ریزی‌هایی که باید برای برگزاری این رقابت‌ها انجام شود می‌افزاید: چگونگی برنامه‌ریزی بازی‌ها و دسته بندی تیم‌ها در روز قرعه کشی با هماهنگی دست اندر‌کاران ورزش کارگری انجام خواهد شد و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. فوتبال کارگری به صورت کامل با همکاری نیروهای کارگری اداره می‌شود. مانند داور و ناظران بازی که این موضوع می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

معاون فرهنگی ورزشی کارگران ادامه می‌دهد: فوتبال کارگری از پتانسیل بالایی برخوردار است و همواره توانسته بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کند که باتوجه بیشتر باز هم می‌تواند چنین افرادی را به فوتبال کشور تزریق کند. فوتبال کارگری ایران سال گذشته توانست در مسابقات جهانی که در ایتالیا برگزار شد به مقام اول دست پیدا کند.

امن زاده در مورد مشکلاتی که باعث افت ورزش کارگری می‌شود، می‌گوید: با تعویض مدیران ورزشی کارخانه‌ها رویه و نگاه به ورزش کارگری هم تغییر می‌کند و متاسفانه برخی از مدیران نگاه مثبتی به این امر ندارند و این موضوع را می‌توان از مشکلات اصلی عقب افتادن ورزش کارگری دانست.

 

کد خبر : ۳۶۹۰۴۰