خبرگزاری کار ایران

در مجلس شورای اسلامی

کمیته توسعه و گسترش ورزش کارگری در واحدهای صنعتی تشکیل خواهد شد

مهندس دامادی نماینده مردم ساری در مجلس در نشست صمیمانه با سرپرست فدراسیون گفت: کمیته توسعه و گسترش ورزش کارگری در واحدهای صنعتی در مجلس شورای اسلامی تشکیل و در خصوص راهکارهای جذب منابع و تخصیص بودجه برای فعالیت های این حوزه تلاش خواهد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون آماتوری ورزش کارگری، دکتر حسینی در نشستی گرم و صمیمانه با مهندس دامادی عضو کمیسیون اجتماعی و فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و رئیس هیأت ورزش کارگری استان مازندران و هیأت همراه، در خصوص فعالیت های فدراسیون در سال 94 و مهمترین برنامه های فدراسیون برای توسعه و گسترش ورزش در بین اقشار حاشیه ای جامعه کارگری مثل بازنشستگان و کودکان کار بحث و تبادل نظر کردند. 

دامادی در این دیدار با بیان اینکه ورزش تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار حائز اهمیت است افزود؛ برای توسعه و نهادینه سازی ورزش در بین جامعه کارگری و خانواده 40 میلیونی مخاطب، نیازمند برنامه ریزی گسترده و جامعی به همراه تخصیص منابع لازم هستیم.

ایشان گفت برای پایدار کردن بودجه فدراسیون لازم است از طریق جذب اسپانسر ها اقدام شود که آمادگی کمک در این زمینه به فدراسیون را از طرف فراکسیون ورزش مجلس اعلام و افزود؛ بدین منظور نیازمند ایجاد کمیته ای برای انجام برنامه ریزی های مهم در این حوزه هستیم.

دکتر حسینی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های ایشان از فعالیت های فدراسیون در دو سال گذشته به خصوص در برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران سال 1393 در استان مازندران، افزود این المپیاد بازخورد بسیار خوبی در جامعه کارگری داشته و فدراسیون در نظر دارد دومین دوره این المپیاد را در سال 95 در استان خراسان رضوی برگزار نماید.

وی گفت با توجه به این که سال 2017 شهر مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده است؛ افزود پیرو درخواست مهندس رشیدیان استاندار خراسان رضوی در ملاقات با معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی(مهندس حیدریان و مهندس تقی زاده) در جلسه مشترک با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی و استقبال مدیر کل ورزش و جوانان آن استان، در نظر داریم به حول و قوه الهی دومین دوره المپیاد را در شهر مشهد برگزار کنیم که نیازمند حمایت های جدی و لازم در این خصوص می باشیم.

دکتر حسینی افزود با توجه به برنامه شرکت ورزشکاران کارگری در مسابقات جهانی 2017 لتونی، مسابقات المپیاد به عنوان یکی از مراحل انتخاب نفرات برتر برای مسابقات جهانی لتونی خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۶۲۹۸۵