خبرگزاری کار ایران

جام جهانی موی تای۲۰۱۶ کازان - روسیه

پنج برنز و سه فینالیست حاصل کار نمایندگان ایران در دومین روز

رقابت‌های جام جهانی موی تای از عصر روز سه شنبه به وقت محلی در ورزشگاه بزرگ شهر کازان- روسیه با حضور کشور‌های صاحب نام جهان آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، در ادامه این رقابت‌ها روز گذشته سعیده غفاری در وزن منهای 60 کیلوگرم که پیش از این از سد حریف اوکراینی گذشته بود به  آنبل روسی باخت و کسب مدال برنز این رویداد بسنده کرد.

امیرحسین اکبری در وزن منهای54 کیلوگرم جوانان در خانه اول جدول با استراحتبه مصاف انگیلیویل الکیل از کشور ترکیه رفت و مغلوب حریف ترک شد تا یک مدال برنز دیگر در کارنامه ایران قرار گیرد.

 سجاد ستارنژاد منهای 57کیلوگرم جوانان در برابر محمت الکیلز ترک به پیروزی رسید و فینالیست شد، او امروز در فینال برای تصاحب مدال طلا به مصاف الک بیگن ترک خواهد رفت.

آرش دلیخون در وزن منهای 60 کیلوگرم جوانان با برتری بر حریف ازبک روز گذشته به مصاف آیان اورینبای قزاق رفت و به فینال رقابت‌ها راه یافت، دلیخون برای تصاحب مدال طلا امروز با مارک ولویچ روس به رقابت خواهد پرداخت.

علی محرابی نماینده وزن منهای 5/63 کیلوگرم جوانان در مصاف با روسلان زایوکان قزاقستانی مغلوب شد و به مدال برنز رسید.

 سید محمدرضا انصاری نماینده وزن منهای 71 کیلوگرم جوانان در مصاف آندراس سهواکس از کشور کزوو به پیروزی رسید و فینالیست شد، انصاری برای رسیدن به گردن آویز طلا امروز با چانگلا دیمتری روس مبارزه می‌کند.

مهدی شمعی در وزن منهای 81 کیلوگرم جوانان در مصاف با ماهاسون توکر از ترکیه مغلوب شد و به مدال برنز این وزن دست یافت.

جمال مدنی در وزن منهای 57 کیلوگرم بزرگسالان در مقابل مخممادجون کوچکورو ازبکستانی پیروز شد و جمع ۴ نفر برتر رسید، او امروز به مصاف کنستانتین ترسیان ازبک می‌رود.

 مهرداد صیادی در وزن منهای 5/63کیلوگرم بزرگسالان در مصاف بخزودآمانوول ازبک پیروز شد و به جمع چهار نفر برتر دست یافت، صیادی در سومین روز مسابقات به مصاف پاول واترن روس خواهد رفت.

کاوه سلیمانی در وزن منهای 67 کیلوگرم بزرگسالان ازایرانپس از پیروزی بر حریف ترک خود در روز نخست در مصاف با علی نظری ازافغانستان پیروز شد و به جمع ۴نفر برتر وزنش رسید،کاوه امروز و در سومین روز کاپ جهانی با سرهی کولیبا اوکراینی مبارزه می‌کند.

حسین نصیری در وزن منهای 51 کیلوگرم بزرگسلان که در روز نخست در مصاف با حریف ازبک خود به پیروزی دست یافت بود امروز با اسلانیک زیکرو روس رقابت می‌کند.

 گفتنی است در روز نخست این دوره از رقابت‌ها فاطمه یاوری در وزن منهای51 کیلوگرم طی سه راند مبارزه شانه به شانه در نهایت مغلوب حریف لهستانی خود شد و به مدال برنز این وزن بسنده کرد.

 

 

کد خبر : ۴۳۱۸۶۹