خبرگزاری کار ایران

اردوی تیم‌ملی جودی ایران ترکیه-آنتالیا

ملایی: اردوی آنتالیا یکی از بهترین کمپ‌های تمرینی جهان است

تمرینات ملی پوشان المپیکی جودو ایران در کمپ تمرینی آنتالیای ترکیه که از روز جمعه گذشته آغاز شده فردا در حالی به پایان می رسد که دو ملی پوش حاضر ما در این کمپ رضایت کاملی از اردوی آنتالیا دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش ، سعید ملایی یکی از المپیکی‌های جودوی ایران درباره کمپ آنتالیا گفت: من اردوهای مشترک زیادی را تجربه کرده‌ام و در کمپ‌های متفاوتی تمرین نمودم اما باید اذعان کنم که کمپ آنتالیا بدون شک یکی از زیباترین و مجهز‌ترین کمپ‌های تخصصی برای تمرینات آماده سازی است بخصوص اینکه بهترین‌های جودوکاران جهان هم در این کمپ بصورت مشترک با یکدیگر تمرین می‌کنند و ما سعی می‌کنیم نهایت استفاده را از این فضا و این اردو ببریم.

ملایی اضافه کرد: به عنوان مثال طبق برنامه، دیروز روز استراحت بود و کمپ در حالت نیمه تعطیل قرار داشت اما ما از مربیان خواهش کردیم که فرصت را از دست ندهیم و تمرین کنیم. بنابراین با تشخیص مربیان تمرینات  بدنسازی انجام دادیم.

قهرمان المپیکی وزن 81 کیلوی تیم ملی جودو اضافه کرد: امروز و فردا هم تمرینات خودمان را طبق برنامه دنبال می کنیم و بعد هم انشالله برای ادامه برنامه‌های تمرینی به تهران باز خواهیم گشت.

ملایی با قدردانی از مسئولان فدراسیون جودو برای انتخاب اردوهای مناسب گفت: واقعا جای تقدیر دارد چرا که ما در جایی تمرین می‌کنیم و اردو زده‌ایم که المپیکی‌های 35 کشور جهان هم در آن حضور دارند.

اردوی ملی پوشان جودوی ایران از روز جمعه گذشته در کمپ تمرینی آنتالیای ترکیه آغاز شده و فردا به پایان می رسد. نصرت خان ولی اف به همراه حامد ملک محمدی هدایت ملی پوشان المپیکی ایران را برعهده دارند.

 

کد خبر : ۳۷۴۱۰۵