خبرگزاری کار ایران

جهت اطلاع و آموزش آخرین تغییرات قوانین تکواندو

مقانلو، کمرانی و مهدوی امشب به کره‌جنوبی سفر می‌کنند

اردوی مشترک مربیان و داوران بازی‌های المپیک ریو 2016 از روز پنجشنبه 16 اردیبهشت‌ماه به مدت 4 روز به میزبانی تکواندووان در شهر موجو کره جنوبی جهت اطلاع از جدیدترین قوانین داوری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اردوی مشترک مربیان و داوران بازی‌های المپیک ریو 2016 از روز پنجشنبه (16 اردیبهشت‌ماه) به مدت 4 روز به میزبانی تکواندووان در شهر موجو کره جنوبی برگزار می‌شود و مربیان و داوران قضاوت‌کننده در المپیک ریودوژانیرو 2016 در این کلاس حضور خواهند داشت.

این اردوی مشترک با هدف هماهنگی بیشتر بین داوران و مربیان و همچنین آموزش آخرین تغییرات قوانین به دو صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود. از برنامه‌های این اردو می ‌توان به آشنایی مربیان با قوانین مسابقات ریو، جلسات پرسش و پاسخ، کلاس‌های آنالیز مبارزات، معرفی محصولات جدید و مورد تایید فدراسیون جهانی، نحوه سیستم امتیازدهی در بازیهای ریو (مخصوص مربیان)، اطلاعات خدمات پزشکی و آموزش مبارزه با دوپینگ، مدیریت بازی و شبیه سازی سیستم امتیاز دهی (مخصوص داوران)، شبیه سازی بازیهای المپیک و گزارش پیشرفت کار در المپیک ریو 2016 و جلسه مشترک اعضای شورای فدراسیون جهانی با داوران و مربیان، اشاره کرد.

به همین منظور بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان، مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی زنان و همچنین حافظ مهدوی داور بین المللی تکواندو کشورمان برای حضور در این کلاس امشب (سه شنبه) ساعت 22:20 راهی «موجو» کره جنوبی می‌شوند و 21 اردیبهشت‌ماه به ایران بازخواهند گشت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان توسط فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و کیمیا علیزاده، 4 سهمیه حضور در بازیهای المپیک 2016 ریو را کسب کرده است.

کد خبر : ۳۶۷۵۷۱