خبرگزاری کار ایران

پاس خراسان رضوی قهرمان هفته سوم لیگ برتر جودو

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۳۰۴

تیم پاس قهرمان هفته سوم لیگ برتر جودو شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، هفته سوم از دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جودو پنجشنبه1 بهمن ماه با حضور دکتر خدابخش سرپرست فدراسیون جودو و کوراش، محمد بلوطی دبیر فدراسیون و سر مربیان تیمهای ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان  برگزار شد.

در این مسابقات که ساعاتی از آن به طور مستقیم از شبکه های رادیویی ورزش و شبکه ورزش سیما پخش شد تیم پاس خراسان رضوی با بردن دو دوره از این مسابقات با نتیجه 7 بر 0 در یک دوره دیدار نفس گیر و حساس از سد تیم پاس قوامین گذشته و صدر جدول را به خود اختصاص داد. تیمهای پاس قوامین و نفت مسجد سلیمان به ترتیب با 30 و 24 امتیاز در مقام دوم و سوم قرار گرفته و رعد پدافند هوایی، علی حیدر، شبهای گلوبندک، دانشگاه عالیس چناران ، نفت مسجد سلیمان و پالایش گاز ایلام به ترتیب در رده های چهارم تا هشتم قرار گرفتند. لازم به ذکر است که تیم پالایش گاز ایلام به دلایل درون سارمانی در این دوره از مسابقات حضور پیدا نکرد.

اما در همین روز مسابقات دسته یک کشور نیز دنبال شد که طی آن 11 تیم در دو گروه AوB به مصاف هم رفتند. در پایان این مسابقات در گروه اول تیم نیروی زمینی ارتش با21امتیاز در مقام اول قرارگرفته و تیمهای جانبازان شهرداری منطقه 10 شهرداری تهران علی رغم شکست تیم قدرتمند نیروی زمینی ارتش، آکادمی جودو، هیئت جودوی آذربایجان شرقی و هیئت جودوی شهرستان کرج به ترتیب دوم تا پنجم شدند. درادامه و در گروه دوم هم تجارت گستران خوارزمی با کسب 30امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و تیمهای شهرداری ساوه، خانه جودو خوزستان، آکادمی جودی شهید علی غنی، شهدای غواص مازندران و هیئت جودوی کردستان به ترتیب رده های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز