خبرگزاری کار ایران

زمان آغاز سوپر لیگ کاراته مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۰۵۳

با وجود گذشت بیش از ۹ ماه از سال سازمان لیگ فدراسیون کاراته سرانجام زمان آغاز رقابت‌های سوپر لیگ را مشخص و اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور که قرار بود دو هفته پیش آغاز شود به دلایل مختلف از جمله آلودگی هوا به تعویق افتاد. همین اتفاق باعث شد تا شائبه برگزار نشدن لیگ پیش آمده و ناراحتی برخی مربیان و کاراته کاها را در پی داشته باشد.

فدراسیون کاراته سالهاست با مشکل نداشتن یک سالن مناسب برای انجام برنامه های خود مواجه است و با وجود حضور چندین رئیس و سرپرست و قول مساعد همه آنها برای رفع این معضل بزرگ، کاراته همچنان با این مشکل اساسی روبرو است و شاید یکی از دلایل برگزار نشدن این رقابتها تاکنون همین موضوع باشد.

تلاش های سازمان لیگ برای رفع مشکل سالن در مذاکره با سالن های شهید افراسیابی، هندبال و غدیر چند روزی به طول انجامید تا اینکه در نهایت اعلام شد هفته نخست این مسابقات ۱۵ دیماه در سالن غدیر برگزار خواهد شد.

برای حضور در این مسابقات ١٢ تیم کان ذن ریو ، دانشگاه آزاد ، پولاد کن شین کان قم ، شهرداری سنندج ، هیات کاراته گیلان، صنعت برق هرمزگان ، پیام نور، مناطق نفت خیز جنوب، پاس قوامین، تستای آوای رزم ، پارسیان زنجان و شهرداری ورامین ثبت نام کرده اند. در میان این ۱۲ تیم احتمال کناره گیری یک تیم وجود دارد و به جای آن قرار است یک شرکت معتبر هواپیمایی وارد مسابقات شود.

قرار است مسابقات لیگ هر ۱۰ روز یکبار برگزار شود و در صورت تحقق این امر پرونده لیگ در مدتی نزدیک به دوماه بسته خواهد شد. این امیدواری وجود دارد که برنامه های جدید سازمان لیگ در تاریخ مقرر اجرایی شده و همانند یک ماه گذشته به تعویق نیافتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز