خبرگزاری کار ایران

تیم ملی تکواندو با حضور ۸ هوگوپوش

دور جدید اردوی تیم ملی28 آذر آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۱۹۷

تیم ملی تکواندو پس از یک هفته استراحت از شنبه تمرینات خود را از سر میگیرد

به گزارش خبرگزاری ایلنا، تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از اینکه در مسابقات فینال گرندپری 2015 موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد و سه سهمیه المپیک ریودوژانیرو 2016 را بدست آورد و در مسابقات جام جهانی 2015 نیز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد، بامداد روز شنبه (21 آذرماه) به ایران بازگشت.

هوگوپوشان پس از بازگشت از مکزیک، یک هفته به استراحت پرداختند و حالا از 28 آذرماه دور جدید تمرینات خود را با 8 تکواندوکار آغاز خواهند کرد.

فرزان عاشورزاده و آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم، بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم، مهدی خدابخشی و مسعود حجی زواره در وزن 80- کیلوگرم و سجاد مردانی و امید عمیدی در وزن 80+ کیلوگرم از سوی سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است.تیم ملی ایران در 3 وزن 58-، 80- و 80+ کیلوگرم توسط فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز