خبرگزاری کار ایران

روبن: مجبور به ترک رئال مادرید شدم/ دوست نداشتم راهی بایرن شوم

ستاره هلندی بایرن مونیخ بیان کرد: مجبور بودم رئال مادرید را ترک کنم. دوست نداشتم راهی بایرن مونیخ شوم چراکه این تیم در آن روز مثل امروز قوی و مدعی نبود.

به‌ گزارش ایلنا، آرین روبن بعد از جدایی از رئال‌ مادرید به بایرن مونیخ را پیوست. او در این تیم آلمانی نمایش‌های خیره کننده‌ای داشت و به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است.

روبن در این زمینه گفت: تابستان عجیبی بود. فلورنتینو پرس به ریاست باشگاه رئال‌ مادرید برگشت. او از همان ابتدا تغییرات زیادی در تیم به وجود آورد تا جایی که با رقم‌های بسیار بالایی ستاره‌های همچون کریستیانو رونالدو، کاکا، ژابی آلونسو و کریم بنزما را جذب کرد. او برای جذب این بازیکنان، به پول نیاز داشت. به همین خاطر من در لیست فروش قرار گرفتم.

این بازیکن ۳۳ ساله ادامه‌ داد: دوست نداشتم رئال مادرید را ترک کنم ولی چاره‌ای جز جدایی نداشتم. در واقع مجبور بودم این تیم را ترک کنم. دوست نداشتم راهی بایرن مونیخ شوم چراکه این تیم در آن روز مثل امروز قوی و مدعی نبود. یکی از سخت‌ترین تصمیمات زندگی‌ام را گرفتم. پیوستن به بایرن مونیخ در آن زمان یک گام رو به عقب بود. با این حال با این انتقال موافقت کردم. حضور لوییس فان خال روی نیمکت بایرن، سهم زیادی در این تصمیم من داشت.

روبن در پایان سخنانش گفت‌: با این‌که در ابتدا دوست نداشتم راهی بایرن شوم اما اکنون بسیار خوشحالم که پیراهن این تیم را بر تن کردم. بایرن باشگاه بزرگی است و به جزئی از خانواده من تبدیل شده است. اکنون دیگر عاشق بایرن مونیخ هستم و می‌خواهم  هشتمین فصل حضورم در این تیم را سپری کنم. 

کد خبر : ۴۴۳۸۷۳