خبرگزاری کار ایران

انریکه: اینیستا مثل همیشه به بازی بارسا روحیه داد

سرمربی آبی‌واناری‌ها بعد از بازی با مونشن گلادباخ از عملکرد کاپیتان تیمش راضی بود وبه تمجید از او پرداخت.

به گزارش ایلنا، لوئیس انریکه در پی برتری 4 بر صفر شب گذشته شاگردانش برابر بورسیا مونشن‌گلادباخ در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از کاپیتان تیمش پرداخت که در حضور 61 دقیقه‌ای‌اش در میدان 108 پاس از 119 پاس خود را سالم به مقصد رساند. در مدت 6 هفته‌ای که اینیستا به دلیل مصدومیت دور از میادین بود، بارسلونا در چهار بازی از هفت بازی خود موفق به کسب پیروزی نشد.

انریکه گفت: اینیستا بازیکنی است که توانایی عبور از بازیکن مقابل خود و دادن پاس بین خطوط را دارد. او چیزی را به تیم اضافه کرد که همیشه به تیم اضافه می‌کند، اما به هر حال تیم همیشه رویکردی مشخص داشته است. از سرعت گردش توپ در این بازی خیلی راضی هستم. در بیشتر زمان این بازی در نیمه زمین بورسیا مونشن‌گلادباخ بودیم. در این بازی از حیث گردش توپ، دقیق بودیم. می‌خواهیم به همین روش به کارمان ادامه دهیم و پیشرفت کنیم، به خصوص در بازی‌های خانگی‌مان در نیوکمپ.

در این بازی آردا توران برای آبی‌واناری‌ها هت‌تریک کرد و پاس گل اول را هم به لیونل مسی داد، اما در طرف دیگر پاکو آلکاسر شب ناامیدکننده دیگری را تجربه کرد چرا که حالا در 11 بازی که برای بارسا به میدان رفته، موفق به زدن گلی برای این تیم نشده است.

سرمربی کاتالان‌ها تأکید کرد: امسال توران گل‌های زیادی برای بارسا به ثمر رسانده، این در حالی است که از او به عنوان تمام کننده تیم یاد نمی‌شد. الیکس ویدال هم از فرصتی که برای بازی در این دیدار پیدا کرد، نهایت استفاده را برد. او در سطحی بود که بارسا نیاز داشت و با توپ و بدون توپ خوب کار کرد. ویدال قدرت بازپس‌گیری توپ و بازیخوانی دارد و یک پاس گل هم داد. او بازی کاملی از خود به نمایش گذاشت. پاکو آلکاسر هم خوب به نظر می‌آید. او در سطح خوبی است و یک پاس گل هم ساخت. اطمینان دارم که پایش به گلزنی باز خواهد شد.

کد خبر : ۴۳۵۵۴۸