خبرگزاری کار ایران

زیدان: فقط به خاطر حفظ صدرنشینی و شکست ناپذیری‌‌مان خوشحالیم

سرمربی رئال مادرید از نمایش تیمش برابر اسپورتینگ خیخون ناراضی است.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید شنبه شب در هفته سیزدهم لیگا به سختی و با گل‌های کریستیانو رونالدو دو بر یک اسپورتینگ‌خیخون را شکست داد.

زین‌الدین زیدان پس از این برد گفت: بازی سختی بود و تنها سه امتیاز بازی را کسب کردیم. باید این دیدار را فراموش کنیم چون طبق خواسته‌هایمان پیش نرفت. تقریبا در همه بخش‌ها کمی ضعیف ظاهر شدیم اما از کسب سه امتیاز بازی که اهمیت دارد خشنودیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: از بازی تیم خوشحال نیستم. گاهی اوقات این اتفاق می افتد. بازی را در دست داشتیم اما در حالی که پیش بودیم یک گل دریافت کردیم که می توانست روند بازی را عوض کند. به دنبال گل سوم یا چهارم بودیم اما حریف در دقایق پایانی تلاش بیشتری برای باز کردن دروازه کرد. سومین بازی است که در زیر باران برگزار می‌شود. در این دیدارها تمرکز کمتری داشتیم. بازی امشب برایمان سخت شد  و تنها به خاطر حفظ صدرنشینی و شکست ناپذیری مان خوشحالیم.

سرمربی فرانسوی درباره تاثیر بارندگی بر کیفیت بازی اظهار کرد: شرایط برای هر دو تیم مشابه بود. تنها می‌توانم بگویم در همه بخش‌ها کمی ضعف داشتیم.

زیدان درباره حضور کاسیمرو در ال‌کلاسیکو گفت: چهارشنبه بازی پیش رو داریم و احتمالا دقایقی در این دیدار به میدان خواهد رفت و شنبه هفته آینده برابر بارسلونا با همه بازیکنان به مصاف آبی اناری‌ها می‌رویم.

سرمربی مادرید درباره رونالدو اظهار کرد: زمانی که رونالدو گلزنی نمی‌کند مردم فکر می‌کنند بد بازی می‌کند اما امشب دو گل به ثمر رساند و بازی خوبی به نمایش گذاشت.

مادرید ۳۱ بازی را بدون شکست پشت سر گذاشت. زیدان در این رابطه اظهار کرد: این اتفاقی مثبت است اما نتیجه کار گروهی است و تنها به من بستگی ندارد. تنها باید کار گروهی بازیکنان را مورد توجه قرار داد. برای من از همان ابتدا مادرید بهترین تیم جهان بوده است و می خواهیم با این تیم عناوین جدیدی را فتح کنیم. باید از شاگردانم به خاطر آمار به ثبت رسیده تشکر کنم. اگر کار گروهی انجام دهیم به افتخارات بزرگی دست پیدا می کنیم. از این آمار خوشحالم اما این هدفمان نیست. به یاد دارم هنگام بازیگری در تمام فصل صدرنشین بودیم اما در نهایت جامی کسب نکردیم. باید با این روند پیش رویم تا ببینیم در پایان به جامی دست پیدا می کنیم یا نه.

زیدان که نگران ال کلاسیکو نیست گفت: هنوز هیچ چیزی را به دست نیاوردیم و چیزی را از دست ندادیم. هیچگاه بازی‌ها آسان نخواهند بود و زمانی که تمرکز را از دست دهیم برایمان گران تمام خواهد شد. پیش از ال کلاسیکو باید به جام‌های پیش رو فکر کرد. تنها باید به تلاش خود ادامه دهیم.

 

کد خبر : ۴۳۲۷۵۹