خبرگزاری کار ایران

رونی: خبرنگاران از کاه کوه ساختند!

کاپیتان تیم فوتبال منچستریونایتد گفت:‌ رسانه‌ها دارند از کاه کوه می‌سازند. من واقعاً می‌گویم که حتی پایم را هم در آن عروسی نگذاشته‌ام.

به گزارش ایلنا، نشریه سان چندی پیش منتشر کرد و رونی را در حالتی غیرعادی به دلیل افراط در مصرف مشروبات الکلی نشان می‌داد. سان ادعا کرد که رونی در هتل محل اقامت تیم ملی انگلیس در یک مراسم عروسی شرکت کرده است و در آن مراسم مشروبات الکلی مصرف کرده است

رونی در پاسخ به این سؤال که آیا موفقیتش در بازی برابر فاینورد به خاطر جنجال‌های اخیر، برای او خاص‌تر شده است، به شبکه BT Sport گفت: خیر من فکر می‌کنم که تمام این داستان‌ها را مردمی مانند خود شما خبرنگاران که دارید چنین سؤالی از من می‌پرسید، ساخته‌اند. من فکر می‌کنم که رسانه‌ها دارند از کاه کوه می‌سازند. من واقعاً می‌گویم که حتی پایم را هم در آن عروسی نگذاشته‌ام و اینکه شما بعد از چنین پیروزی ارزشمندی برای تیم ما هنوز دارید درباره آن موضوع حرف می‌زنید، شرم‌آور است.

رونی در ادامه از پیروزی قاطع تیمش برابر فاینورد که این تیم را در آستانه صعود به مرحله حدفی لیگ اروپا قرار داد ابراز خرسندی کرد و گفت: پیروزی مهمی کسب کردیم. خوشحالم که چهار گل زدیم. گل دوم را که زدیم کار حریف را یکسره کردیم. ما باید این کار را انجام می‌دادیم، چون وقتی نتیجه یک بر صفر است، هیچ چیز مشخص نیست. گلزنی برای منچستریونایتد حس فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین من راضی‌ام و مطمئنم که بازی‌های بهتر از این در انتظارمان هستند.

 

کد خبر : ۴۳۲۱۰۸