خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: با تمام قوا برابر روستوف حاضر خواهیم شد

سرمربی بایرن مونیخ گفت: ما تحت تاثیر بازی پیشین روستوف با اتلتیکو مادرید قرار گرفتیم. باید با آمادگی 100 درصدی به میدان برویم تا پیروز شویم.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از بازی برابر روستوف روسیه در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا گفت: روستوف تیم خوبی است و ما تحت تاثیر بازی پیشین این تیم با اتلتیکو مادرید قرار گرفتیم. باید با آمادگی 100 درصدی به میدان برویم تا پیروز شویم.

سرمربی بایرن مونیخ در خصوص مقایسه تیم فعلی روستوف با زمانی که همراه یوونتوس برابر این تیم روسی قرار گرفته بود، گفت: آن زمان روستوف تیم دیگری بود و در گونه دیگری از رقابت‌ها بازی می‌کردیم. مورد مهم این است که ما الان در روستوف هستیم تا بهترین نمایش خود را ارائه دهیم.

آنچلوتی در ادامه با اشاره به بازی بایرن مونیخ در هر شرایط آب و هوایی تصریح کرد: اگر تمام توان خود را به کار گیریم مسائل حاشیه‌ای دیگر اهمیتی ندارد.

سرمربی بایرن مونیخ در رابطه با میزان تمایلش برای مربیگری در روستوف گفت: ترجیح می‌دهم تا سرمربی تیم بایرن مونیخ باشم و هر روز علاقه‌مند به کار کردن هستم و  باشگاه بایرن این شرایط را برای من و تیمم فراهم می‌کند.

آنچلوتی درباره تاکتیک بازی بایرن مونیخ برابر روستوف گفت: در بازی اخیر بوندس‌لیگا با بورسیا دورتموند سه مهاجم شامل لواندوفسکی، مولر و ریبری را در خط حمله داشتیم و برابر روستوف نیز همین تاکتیک را اجرا خواهیم کرد.

سرمربی باواریایی‌ها در خصوص مقایسه یاران آزمون و عزت‌اللهی با تیم‌های بوندس‌لیگا گفت: مقایسه کردن تیم‌ها از لیگ‌های مختلفی سخت است، اما روستوف سازماندهی بسیار خوبی دارد و فضای کمی به حریفان خود می‌دهد.

آنچلوتی در خاتمه پیرامون پیروزی آسان بایرن مونیخ در بازی هفته اول لیگ قهرمانان اروپا برابر روستوف و نمایش خوب این تیم در بازی اخیر با اتلتیکو مادرید تصریح کرد: قبل از هر چیز باید بگویم این پیروزی آسان نبود. در 30 دقیقه اول بازی دو تیم بایرن و روستوف نمایش متعادلی را ارائه دادند. روستوف در بازی اخیر برابر اتلتیکو مادرید مستحق شکست نبود. البته ما باید خود را با قدرت مهیای بازی برگشت برابر روستوف کنیم.

 

کد خبر : ۴۳۱۴۲۲