خبرگزاری کار ایران

مالدینی: تحت تاثیر عملکرد مونتلا قرار گرفتم

اسطوره باشگاه میلان گفت: بسیار از بازیکنان میلان تحت هدایت مونتلا توانسته‌اند خودشان را ثابت کنند. به همین دلیل من واقعاً از کار او در این فصل تحت تأثیر قرار گرفته‌ام.

به گزارش ایلنا، بعد از فرصت دادن به مربیان کم تجربه‌ای مانند کلارس سیدورف، فیلیپو اینزاگی و سینیشا میهایلوویچ، و نتیجه نگرفتن با آنها، به نظر می‌رسد که امسال اعتماد مسئولان باشگاه به یک مربی کم تجربه دیگر مانند وینچنزو مونتلا، جواب داده و روزهای خوبی در انتظار روسونری است.

یکی از کسانی که تحت تأثیر تغییرات مونتلا در میلان قرار گرفته، پائولو مالدینی کاپیتان پیشین این تیم است هر چند که او از موفقیت تیم پیشین خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده مطمئن نیست.

مالدینی گفت: مونتلا تا الان کارش را به شیوه‌ای باورنکردنی خوب انجام داده است و بسیار از بازیکنان میلان تحت هدایت او توانسته‌اند خودشان را ثابت کنند. به همین دلیل من واقعاً از کار او در این فصل تحت تأثیر قرار گرفته‌ام.

مالدینی که دربی میلان را از نزدیک تماشا کرد، درباره آینده‌‌ای که در انتظار روسونری است نیز تأکید کرد: من فکر می‌کنم که برای میلان در انتهای فصل به پایان بردن لیگ در سه رده بالای فصل کار سختی باشد.

کد خبر : ۴۳۰۷۹۲