خبرگزاری کار ایران

کرسپو: اینتر می‌تواند میلان را در دربی ببرد

مهاجم آرژانتینی سابق اینتر بر این باور است که تیم سابق او با وجود تحمل شرایط بحرانی می‌تواند میلان را در داربی با شکست روبرو سازد.

به گزارش ایلنا، اینتر و میلان در حالی در داربی شهر میلان برابر هم قرار می‌گیرند که دو تیم وضعیت متفاوتی دارند. میلان با هدایت مونتلا در شرایط خوبی به سر می‌برد ولی اینتر که پیولی را به جای دی بوئر به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده است شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد.

هفته‌ 13 سری A یکشنبه با انجام هفت دیدار پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی، اینتر در داربی "دلا مادونینا" به مصاف میلان می‌رود. هر چند اینتر و میلان هر دو در یک ورزشگاه بازی می‌کنند ولی در این دیدار میلان میزبان و سهم هوادارانش بیشتر است. دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی به مصاف هم می‌روند، یکی در اوج و دیگری در بحران است. اینتر با هدایت دی بوئر فصل را کابوس‌وار شروع کرد و یکی از بدترین نتایج تاریخ خود را رقم زد. نتایج ضعیف نزاتزوری در بازی‌های ابتدایی فصل دی بوئر را تا آستانه اخراج پیش برد و این مربی جای خود را به پیولی داد. میلان نیز با هدایت مونتلا در شرایط خوبی به سر می‌برد.

هرنان کرسپو مهاجم سابق اینتر  و میلان در ارزیابی خود قبل از این دیدار گفت: درست است که اینتر در شرایط بحرانی قرار دارد ولی در داربی‌ها شرایط دو تیم ملاک نیست و اینتر می‌تواند برنده این بازی باشد. حضور پیولی در تیم، شوک خوبی به اینتر بود. من نمی‌دانم اینتر کار درستی در برکناری دی بوئر کرد یا خیر ولی حضور مربی چون پیولی قطعا به سود اینتر خواهد خود. او تجربه خیلی خوبی در فوتبال ایتالیا دارد و می‌تواند این تیم را به شرایط خوب خود بازگرداند. هم میلان و اینتر در دیدارهای این فصل بازی‌های سخت و دشواری را از جمله برابر یوونتوس داشتند و اتفاقا شرایط خیلی خوبی نیز داشتند و نتایج خوبی نیز کسب کردند. من فکر کنم این دیدار نزدیک خواهد بود و شاید برتری یک گله تیمی را به برد برساند.

او درباره شرایط تیم ملی آرژانتین نیز گفت: درست است که برد خوبی برابر کلمبیا به دست آوردیم ولی همچنان شرایط تیم بهبود پیدا نکرده است و خیلی مانده تا دوباره تیم به شرایط خوبی بازگردد. البته وقتی بازیکنی مثل مسی را در ترکیب دارید همیشه کار برای شما آسان می‌شود. همه فکر می کنند که او باید مارادونا باشد ولی او بازیکنی است که در آرژانتین به دنیا آمده و در اروپا رشد یافته است. البته در کنار مسی باید بگویم پراتو نیز خیلی خوب بود و باید بیشتر در ادامه در ترکیب قرار گیرد. همچنین از نظر من ایکاردی نیز باید به تیم دعوت شود. او بازیکن بزرگی است و در اینتر خود را اثبات کرده است.

کد خبر : ۴۲۹۹۳۸