خبرگزاری کار ایران

دیبالا تا سه هفته دیگر به میادین باز‌می‌گردد

باشگاه یوونتوس زمان بازگشت مهاجم آرژانتینی‌اش به ترکیب بانوی‌پیر را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه یوونتوس اعلام کرد که پائولو دیبالا تا بازگشت به ترکیب اصلی راه‌راه‌پوشان تورین سه هفته دیگر فاصله دارد.

مهاجم پیشین پالرمو در بازی خارج از خانه یوونتوس برابر میلان در تاریخ 22 اکتبر (یکم آبان) از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و از آن زمان تا‌کنون خانه‌نشین بوده است. او به سبب این مصدومیت شانس همراهی تیم ملی آرژانتین در مرحله انتخابی جام جهانی و بازی مهم برابر تیم ملی برزیل را هم از دست داد و تا سه هفته دیگر هم نمی‌تواند به میدان برود.

در بیانیه‌ باشگاه یوونتوس درباره وضعیت دیبالا آمده است: تست‌های تکمیلی وجود پیشرفت در سیر ریکاوری دیبالا را تأیید می‌کند اما او هنوز تا آمادگی کامل فاصله زیادی دارد و تا سه هفته دیگر هم نمی‌تواند به هم‌تیمی‌هایش ملحق شود.

یوونتوس 22 نوامبر (دوم آذر) در حساس‌ترین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به اسپانیا سفر می‌کند تا برابر سویا به میدان برود، دیداری که نتیجه آن در تعیین گروه نخست گروه H رقابت‌ها سرنوشت‌ساز خواهد بود.

دیبالا بازی یووه برابر سویا را قطعاً از دست خواهد داد اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود اما می‌تواند در دربی شهر تورین که 11 دسامبر (21 آذر) برگزار می‌شود به میدان برود.

 

کد خبر : ۴۲۸۰۱۳