خبرگزاری کار ایران

اوزیل: فوتبالیستی مانند رونالدو ندیده‌ام

هافبک آرسنال و هم‌تیمی پیشین کریستیانو رونالدو در رئال‌ مادرید از این بازیکن به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال نام برد.

به‌ گزارش ‌ایلنا، کریستیانو رونالدو قرارداد خودش را تا سال 2021 با رئال‌ مادرید تمدید کرد تا با حضورش در این تیم مادریدی ادامه بدهد. بعد از این اتفاق خیلی از هم تیم‌های فعلی و سابق رونالدو به او تبریک گفتند.

در این بین مسوت اوزیل که با رونالدو در رئال مادرید همبازی بود و اکنون در تیم آرسنال بازی می‌کند، به تمجید از کریس پرداخت و گفت‌: از بازی در کنار او لذت بردم چراکه باعث شد فوتبال من در کنار او بهتر شود و پیشرفت کنم. خوش شانس بودم که سه سال در کنار یکی از بهترین‌ بازیکنان تاریخ بازی کردم. رونالدو پسر خوب و دوست خوب من است. البته که همکاری خوبی در رئال‌ مادرید داشتم و پاس گل‌های خوبی را نیز برایش فراهم کردم و او خیلی از موقعیت‌ها استفاده کرد. بازی در کنار رونالدو آسان است. او نیاز به نیازهای زیادی برای گلزنی ندارد حتی اگر در یک بازی با او دو پاس می دادم، او هر دو را تبدیل به گل می‌کرد. رونالدو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و من از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ یاد می‌کنم.

رونالدو در این فصل عملکرد انتقادآمیزی در رئال‌ مادرید داشته و از نظر گلزنی نسبت به فصول قبل خود دچار افت شده است. با این حال اوزیل به این اعتقادات واکنش نشان داد و گفت‌: رونالدو بازیکن سخت کوشی است و خیلی تلاش می‌کند. فوتبالیستی مثل او ندیدم. اولین بازیکنی است که به تمرینات تیم می‌آید و آخرین بازیکنی هم است که از تمرینات خارج می‌شود. او بسیار بازیکن حرفه‌ای است و همیشه دوست دارد رقابت کند.

 

کد خبر : ۴۲۶۸۴۸