خبرگزاری کار ایران

مونتلا: انگیزه شاگردانم برای پیروزی من را شگفت زده کرد

سرمربی میلان که از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر پالرمو خشنود است اظهار کرد با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردند.

به گزارش ایلنا، در یکی از دیدارهای حساس هفته داوزدهم سری A، میلان در خانه پالرمو به میدان رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا سه امتیاز دیگر را به اندوخته خود اضافه کند.

وینچنزو مونتلا در نشست خبری بعد از بازی درباره عملکرد شاگردانش گفت: از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستیم و خوشحالم که این پیروزی ارزشمند را آن هم در خانه حریف به دست آوردیم. گل جیانلوکا لاپادولا من را بیشتر از هر چیزی خوشحال کرد. بازی دادن به این بازیکن، تصمیم درستی از سوی من بود و این واقعا خوشحال کننده است. او با وجود این که دیرتر از دیگر بازیکنان تمرین را شروع کرد اما خوشبختانه به مرز آمادگی رسیده است و می‌تواند در ترکیب اصلی به میدان برود.

سرمربی جوان روسونری ادامه داد: در 20 دقیقه نخست بهتر از حریف ظاهر شدیم. برای گل زدن صبر کردیم. بعد از این که گل نخست خود را به ثمر رساندیم، افت محسوسی داشتیم و این پالرمو بود که بهتر ظاهر شد اما خوشبختانه انگیزه ما برای پیروزی بیشتر از حریف بود و در نهایت توانستیم با شایستگی سه امتیاز را کسب کنیم.

مونتلا در پایان سخنانش نیز گفت: با وجود این که پالرمو گل تساوی را به ثمر رساند اما ناامید نشدیم و دست از تلاش برنداشتیم. انگیزه بازیکنان میلان برای پیروزی من را شگفت زده و بسیار خوشحال کرد. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم تا اینکه توانستیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم. با آرامش به کارمان ادامه می‌دهیم و بازی به بازی بهتر و با کیفیت‌تر خواهیم شد.

 

کد خبر : ۴۲۶۵۲۲