خبرگزاری کار ایران

آلگری: شایستگی صدرنشینی را داریم

سرمربی یوونتوس بعد از برد برابر ناپولی که با گلزنی گونسالو ایگواین همراه بود اظهار کرد پیروزی بزرگی را برابر حریفی باکیفیت و قدرتمند به دست آوردیم.

به‌ گزارش ایلنا، یوونتوس در هفته دهم سری A پیروزی ارزشمندی را به دست آورد. بیانکونری در حساس ترین بازی میزبان ناپولی بود و با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند تا به یکه تازی در صدر جدول رده بندی ادامه بدهد.

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: پیروزی بزرگی را برابر حریفی باکیفیت و قدرتمند به دست آوردیم. با این پیروزی نشان دادیم شایستگی صدرنشینی را داریم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم؛ به ویژه در نیمه دوم که تیم برتر بودیم و بازی هجومی خود را بر حریف تحمیل کردیم.

گل دوم و پیروزی یوونتوس را در این دیدار گونسالو ایگواین به ثمر رساند. آلگری به ستایش از این بازیکن آرژانتینی پرداخت و گفت: ایگواین با اعصابی آرام وارد زمین بازی شد. قبل از این دیدار هیچ حرفی با او نزدم. شب درخشانی را سپری کرد و کاری را که باید، انجام داد. ماریو مانژوکیچ هم مانند ایگواین، موثر بازی کرد.

سرمربی یوونتوس درباره تعویض کردن میرالم پیانیچ هم گفت: او بازیکنی بسیار با کیفیت و تاثیرگذار برای یوونتوس است اما خسته بود. به همین خاطر تعویضش کردم. بازی خشن شده بود و نیاز به بازیکنی فیزیکی‌تر داشتم. این یکی دیگر از دلایل تعویض پیانیچ بود.

آلگری درباره اعتراض هواداران یوونتوس به حضور هرنانس در زمین واکنش نشان داد و اظهار کرد: متاسفم که چنین چیزهایی را می‌بینم. بازی کردن برابر ناپولی آسان نیست. باید هواداران از همه بازیکنان به ویژه در چنین دیدار سختی حمایت کنند چراکه هیچ بازیکنی از یوونتوس کم کاری نمی‌کند و همه نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند.

کد خبر : ۴۲۳۹۵۰