خبرگزاری کار ایران

مونتلا: شکست برابر جنوا تنها یک لغزش بود

سرمربی میلان با وجود شکست برابر جنوا آرام به نظر می‌رسد. او تاکید کرد که این شکست سنگین را به زودی جبران خواهند کرد.

به‌ گزارش ایلنا، میلان بهترین فرصت برای صدرنشینی را از دست داد. شاگردان مونتلا که هفته قبل یوونتوس صدرنشین را شکست دادند این بار در خانه جنوا شکست سنگینی را متحمل شدند و با سه گل بازی را واگذار کردند.

سرمربی جوان میلان در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: شما رسانه‌ها انتظارات زیادی از میلان دارید، اما من آرام هستم و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این تنها یک لغزش بود و آن را پشت سر خواهیم گذاشت. طبیعی است که در فوتبال شکست وجود داشته باشد. گاهی اوقات شکست اثرات مثبتی روی تیم می‌گذارد. به تلاش خود ادامه می‌دهیم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد. در کل باید بگویم که از عملکرد تیم خود در فصل جاری راضی هستم.

او ادامه داد: بازی بسیار سختی بود. در نیمه نخست بسیار بی‌کیفیت بودیم، اما در نیمه دوم بهتر شدیم. این نتیجه عادلانه نبود. جنوا با وجود این که سه گل زد، اما تیم برتر میدان نبود. در نیمه دوم بسیار بهتر از حریف بازی کردیم. می‌توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم، اما اخراج گابریل همه چیز را خراب کرد.

شرایط میلان با این شکست در جدول رده بندی سخت شد چرا که اگر ناپولی بتواند به پیروزی برسد جایگاه خود در رده سوم جدول رده بندی را از دست خواهد داد.

 

کد خبر : ۴۲۲۶۴۹