خبرگزاری کار ایران

زیدان: انتظار بالایی از رونالدو دارم

سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر نماینده لهستان پرداخت. او تاکید کرد که انتظار داشت رونالدو در این دیدار سه گل به ثمر رساند.

به گزارش ایلنا، رئال‌ مادرید در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا جشنواره گل به راه انداخت. کهکشانی‌ها که میزبان لژیا ورشو لهستان بودند با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسیدند.

نکته بسیار جالبی که در این دیدار وجود داشت این بود که کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی نشد. زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بعد از بازی چیزی به رونالدو نگفتم. او همواره بازیکنی کلیدی برای رئال مادرید به شمار می‌آید. انتظار داریم که او در چنین دیدارهای هت تریک کند. رونالدو چند فرصت گلزنی داشت اما موفق به باز کرد دروازه حریف نشد. البته او سازنده دو گل ما بود. خود رونالدو هم می‌داند که ما چقدر به او نیاز داریم و چه انتظار بالایی از او داریم.

سرمربی رئال‌ مادرید در ادامه اظهار کرد: همه بازیکنان رئال مادرید شایستگی قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارند. کار سختی پیش رو داریم و انتخاب یازده بازیکن اصلی سخت است. هر هفته باید از ترکیبی خاص استفاده کنم تا از همه بازیکنان استفاده شود. بازی‌های  زیادی پیش رو است و بازی به همه بازیکنان می‌رسد. مهم این است که همه آماده باشیم.

زیدان به دفاع از مثلث خط حمله تیمش پرداخت و گفت‌: از عملکرد آنها راضی هستم. بازی به بازی در حال بهتر شدن هستند. انتظار داریم که رونالدو گل‌های بیشتری به ثمر برساند اما مهم این است که او خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد. خوشبختانه او روز شنبه گلزنی کرد و اطمینان دارم که این روندش ادامه خواهد یافت. امیدوارم در دیدار بعدی هم دوباره گلزنی کند.

سرمربی رئال مادرید ادامه‌ داد: برای پیروزی در سانتیاگوبرنابئو به میدان رفتیم. بازی هجوی را در دستور کار خود قرار دادیم و فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. با وجود آنکه در خط دفاعی کمی متزلزل بودیم اما از عملکرد خط حمله راضی هستم. بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از نتیجه به دست آمده هم راضی هستم.

سرمربی رئال‌ مادرید در پایان سخنانش درباره نیمکت نشینی ایسکو با وجود درخشش در بازی قبل برابر رئال بتیس گفت‌: ایسکو در شرایط خوبی قرار داشت. با این حال ترجیح دادم که آسنسیو را به میدان بفرستم. هم آسنسیو و هم خامس رودریگس خوب بازی کردند. باید از همه بازیکنان استفاده کنم.

 

 

 

کد خبر : ۴۲۰۵۹۴